Pininfarina S.p.A. dhe Morgan Motor Company kanë vendosur të bashkëpunojnë për të krijuar makinën e re kabriole të quajtur Midsummer, duke rikthyer periudhën e makinave të stilit barchetta.
Prania e ditëve të ndritshme dhe netëve të ngrohta të verës i frymëzoi dy prodhuesit e makinave të konceptonin këtë makinë si një automjet të hapur. Dizajni i makinës pa mbulesë ekspozon brendësinë prej druri të gdhendur me dorë dhe panelet e trupit të aluminit.
Ishte i pari për Morgan, i cili ka integruar drurin brenda kornizës së shasisë. Dizajni i tij inspirohet nga ndërtimi i varkave, me përdorimin e strukturave prej druri në formë dore rreth kabinës. Druri i Tectona grandis dhe qindra shtresa të holla të tij janë të laminuara së bashku për çdo seksion në kabinë, dhe çdo makinë ka nëntë seksione unike prej këtij druri që kërkojnë mbi 30 orë për t’u krijuar.
Dizajni i jashtëm i makinës është marrë nga faqet e librave klasikë të dizajnit Pininfarina nga fundi i viteve 1930 dhe fillimi i viteve 1940. Makina ruan formën e njohur të Morgan, por me ndryshime delikate për aerodinamikë më të mirë, dhe janë krijuar për të reduktuar turbulencën e ajrit, veçanërisht përpara rrotave, për të përmirësuar performancën e makinës. Midsummer vjen i pajisur me rrota 19 inç që janë më të lehta se modelet e mëparshme dhe përdor goma Michelin Pilot Sport 5, të cilat mund të ofrojnë performancë të mirë dhe një pamje klasike.
Edhe timoni është i rinovuar, duke përdorur një qendër të fortë alumini. Midsummer përfiton gjithashtu nga një sistem audio Sennheiser, dhe megjithëse me këto elemente të dizajnit, automjeti peshon vetëm 1000 kilogramë në total. Morgan thotë se numri i elementëve të gdhendura me dorë rreth Midsummer është më i lartë se modelet e tjera të tij.
Shikoni panelet e trupit të aluminit të punuar me dorë, të cilave u duhen më shumë se 250 orë për t’u prodhuar. Që nga publikimi i historisë, do të prodhohen vetëm 50 makina, të cilat të gjitha u janë shitur klientëve të tyre përkatës gjatë një serie sesionesh paraprake.