Vision Pro i Apple që kushton $3,499 nuk është për të gjithë, dhe në të vërtetë, vlerësimet më të fundit të porositjes pasqyrojnë një fillim të ngadaltë për këtë pajisje kompjuterike VR.
Sipas llogaritjeve të analistit Min-Chi Kuo, bazuar në inventarin porositës dhe kohën e transportit, ai llogarit se kompania ka shitur diku midis 160,000 dhe 180,000 Vision Pro gjatë fundjavës së kaluar. Kjo tashmë tejkalon shumë shifrat e mëparshme të prodhimit që Kuo kishte parashikuar prej 60,000 – 80,000 njësish që mund të jenë gati në 2 shkurt, gjë që nuk është çudi që Vision Pro u shit menjëherë pas hapjes së porosive.
Ndërsa ky tingëllon si një lajm pozitiv, Kuo vuri në dukje se me kohën e transportit të mbetur të pandryshuar brenda 48 orëve të para, mund të tregojë një rënie të shpejtë të kërkesës pasi përdoruesit dhe fansat e fortë i kanë kryer porositë paraprake. Zakonisht, porositë e iPhone “do të shihnin një rritje të qëndrueshme në kohën e transportit 24 deri në 48 orë pas hapjes së porosive paraprake“.
Por sigurisht, Vision Pro nuk është menduar për konsumatorin mesatar në gjendjen e tij aktuale, veçanërisht duke pasur parasysh mungesën e disa aplikacioneve kryesore si YouTube, Spotify ose Netflix. Për të mos përmendur as çmimin bazë prej $3,499, megjithëse Apple më vonë mund të lëshojë një model më të lirë nga $1,500 deri në 2,500 dollarë, sipas një raporti të mëparshëm nga Mark Gurman.