Google po krijon një sërë produktesh të AI, dhe po përdor mjaft AI si pjesë e ndërtimit të këtyre produkteve gjithashtu. “Më shumë se një e katërta e të gjithë kodit të ri në Google gjenerohet nga AI, më pas rishikohet dhe pranohet nga inxhinierët,” tha CEO Sundar Pichai në një deklaratë për sa i përket performancës gjatë tremujorit të tretë të kompanisë për vitin 2024.
Është një moment historik i madh që shënon se sa e rëndësishme është AI për kompaninë. Inteligjenca artificiale po ndihmon Google të fitojë para gjithashtu. Alphabet raportoi $88.3 miliardë të ardhura për tremujorin, me të ardhura nga Shërbimet e Google (që përfshin Search) prej $76.5 miliardë, 13% më shumë nga viti në vit dhe Google Cloud (që përfshin produktet e tij të infrastrukturës së AI për kompani të tjera) të ardhura prej $11.4 miliardë, me një rritje prej 35% nga viti në vit.
Të ardhurat operative ishin gjithashtu mjaft të larta. Shërbimet e Google arritën në $30.9 miliardë, nga 23.9 miliardë dollarë vitin e kaluar. Rezultatet tregojnë se, ndërsa shumë njerëz mendojnë se Google nuk është aq i besueshëm sa dikur, kompania vazhdon të operojë një biznes shumë të fortë.
Inteligjenca artificiale është një fokus i madh në të gjithë Google, me lëshimin e veçorive të tilla si chatbot të personalizuara me AI të mundësuar nga Gemini (të quajtur “Gems”), mbajtjen automatike të shënimeve me AI në Google Meet dhe një mori shërbimesh gjeneruese të AI për të ndihmuar krijuesit e YouTube. Linja e telefonave inteligjentë Google Pixel 9 ishte gjithashtu e mbushur me shërbime AI.
CEO Sundar Pichai tregoi: “Në Cloud, zgjidhjet tona të AI po ndihmojnë në adoptimin më të thellë të produktit me klientët ekzistues, tërheqjen e klientëve të rinj dhe fitimin e marrëveshjeve më të mëdha. Dhe të ardhurat totale të YouTube nga reklamat dhe abonimet tejkaluan $50 miliardë gjatë katër tremujorëve të fundit për herë të parë.”