Google po lançon një shërbim të ri eksperimental “AI Mode” në Search që duket se do të funksionojë në mënyrë të ngjashme si Perplexity AI dhe ChatGPT Search i OpenAI. Gjigandi i teknologjisë njoftoi të mërkurën se modaliteti i ri është krijuar për t’i lejuar përdoruesit të bëjnë pyetje komplekse, shumë-pjesëshe dhe ndjekje për të gërmuar më thellë në një temë direkt brenda Google Search.
AI Mode po shpërndahet fillimisht për abonentët e Google One AI Premium duke filluar nga kjo javë dhe është i aksesueshëm nëpërmjet Search Labs, krahu eksperimental i Google. Funksioni përdor një version të personalizuar të Gemini 2.0 dhe është veçanërisht i dobishëm për pyetjet që kanë nevojë për eksplorim dhe krahasime të mëtejshme falë arsyetimit, të menduarit dhe aftësive multimodale të avancuara.
Google thotë se në të kaluarën, do të duheshin pyetje të shumta për të krahasuar opsionet e detajuara ose për të eksploruar një koncept të ri përmes kërkimeve tradicionale. Me modalitetin AI, mund të aksesoni përmbajtjen e uebit, por gjithashtu të përdorni burime në kohë reale si Knowledge Graphic, informacione rreth botës reale dhe të dhëna për blerjet për miliarda produkte.

“Ajo që ne po shohim në testim është se njerëzit po bëjnë pyetje që janë rreth 2 herë më të gjata se kërkimi tradicional, dhe ata gjithashtu ndjekin dhe bëjnë pyetje pasuese rreth një të katërtën e kohës,” tha Robby Stein.
Stein vuri në dukje se ndërsa Google ka lançuar AI Overviews, që përmbledh informacionet në një dritare të vogël ndërkohë që ruan ndërfaqjen origjinale të Search, ka dëgjuar nga përdoruesit se ata duan një modalitet të ri për të marrë këto lloj përgjigjesh të fuqizuara nga AI për akoma më shumë nga kërkimet e tyre, dhe kjo është arsyeja pse kompania po prezanton AI Mode.
“Modeli ka mësuar t’i japë me të vërtetë përparësi fakteve dhe të mbështesë atë që thotë përmes informacionit që mund të verifikohet, dhe kjo është me të vërtetë e rëndësishme dhe i kushton vëmendje shtesë zonave vërtet të ndjeshme,” tha Stein. Meqenëse ky është një eksperiment i hershëm, Google vëren se do të vazhdojë të përmirësojë përvojën e përdoruesit dhe të zgjerojë funksionalitetin. Abonentët e Google One AI Premium mund të kenë akses në modalitetin AI duke u zgjedhur në Search Labs dhe më pas duke futur një pyetje në shiritin e Kërkimit dhe duke shtypur në skedën “AI Mode”.