OpenAI sapo është përfshirë tashmë në tregun e kërkimit në internet përmes SearchGPT, një motor kërkimi i fuqizuar nga AI me qasje në kohë reale në informacion në internet. Motori i kërkimit ka në faqjen kryesore një kuti të madhe teksti që pyet përdoruesin “Çfarë po kërkoni?“
Por në vend që të shfaqë një listë të thjeshtë me links lidhur me kërkimin tuaj, SearchGPT përpiqet t’i organizojë dhe t’i kuptojë ato. Në një shembull nga OpenAI, motori i kërkimit përmbledh gjetjet e tij mbi festivalet muzikore dhe më pas paraqet përshkrime të shkurtra të ngjarjeve të ndjekura nga një link.
:format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25544938/SearchGPT_Screenshot.png)
Në një shembull tjetër, ai shpjegon se kur duhet të mbillni domate përpara se të shpjegojë varietetet e ndryshme të bimës. Pasi të shfaqen rezultatet, mund të bëni pyetje vijuese ose të klikoni në shiritin anësor për të bërë kërkime të tjera përkatëse. Ekziston gjithashtu një veçori e quajtur “visual answer“, por OpenAI ende nuk e ka shpjeguar se si ky shërbim funksionon.
SearchGPT është vetëm një “prototip” tani për tani. Shërbimi mundësohet nga familja e modeleve GPT-4 dhe do të jetë i aksesueshëm vetëm për 10,000 përdorues testues në fillim, tha zëdhënësja e OpenAI Kayla Wood.
:format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25545466/Screenshot_2024_07_25_at_8.35.15_AM.png)
Wood thotë se OpenAI po punon me partnerë të palëve të treta dhe po përdor burime të drejtpërdrejta të përmbajtjes për të ndërtuar rezultatet e kërkimit. Qëllimi është që përfundimisht të integrohen veçoritë e kërkimit direkt në ChatGPT. Është fillimi i asaj që mund të bëhet një kërcënim domethënës për Google, i cili ka nxituar të përdorë veçoritë e AI në motorin e tij të kërkimit, nga frika se përdoruesit do të ndalojnë së përdoruri produktet e kompanisë.
Ai gjithashtu e vë OpenAI në konkurrencë më të drejtpërdrejtë me startup-in Perplexity.