Kompanitë mund të dëmtojnë pa dashje shitjet e tyre duke përfshirë fjalët “inteligjencë artificiale” kur përshkruajnë produktet e tyre që përdorin teknologjinë, sipas një studimi të udhëhequr nga studiuesit e Universitetit Shtetëror të Uashingtonit. Në studimin e publikuar në Journal of Hospitality Marketing & Management, studiuesit kryen anketa eksperimentale me më shumë se 1000 të rritur në SHBA për të vlerësuar marrëdhënien midis përdorimit të termit AI dhe sjelljes së konsumatorit.
Gjetjet treguan vazhdimisht se produktet që tregonin se përdornin inteligjencë artificiale ishin më pak të pëlqyera, sipas Mesut Cicek, asistent profesor klinik i marketingut dhe autori kryesor i studimit.
“Kur përmendet AI, ajo tenton të ulë besimin emocional, gjë që nga ana tjetër zvogëlon qëllimet e blerjes,” tha ai. “Ne zbuluam se besimi emocional luan një rol kritik në mënyrën se si konsumatorët i perceptojnë produktet e fuqizuara nga AI.”
Në eksperimente, studiuesit përfshinin pyetje dhe përshkrime në kategori të ndryshme produktesh dhe shërbimesh. Për shembull, në një eksperiment, pjesëmarrësve iu paraqitën përshkrime identike të televizorëve inteligjentë, me ndryshimin e vetëm që termi “inteligjencë artificiale” u përfshi për një grup dhe u hoq për tjetrin.
Grupi i pjesëmarrësve që e lexoi termin AI të përfshirë në përshkrimin e produktit tregoi se kishin më pak gjasa të blinin televizorin. Studiuesit zbuluan gjithashtu se përgjigja negative ndaj termit AI ishte edhe më e fortë për produktet dhe shërbimet “me rrezik të lartë“, ato për të cilat njerëzit zakonisht ndjehen më të pasigurt ose të shqetësuar për blerjen, të tilla si pajisjet elektronike të shtrenjta, pajisjet mjekësore ose shërbimet financiare.
Për shkak se problemet mbartin më shumë rrezik potencial, ku mund të përfshihet humbje monetare ose rrezik për sigurinë fizike, përmendja e AI për këto lloj përshkrimesh mund t’i bëjë konsumatorët më të kujdesshëm dhe të ulin shanset për shitje, sipas Cicek.
“Theksimi i AI mund të mos jetë gjithmonë i dobishëm, veçanërisht për produktet me rrezik të lartë. Përqendrohuni në përshkrimin e veçorive ose përfitimeve dhe shmangni fjalët kryesore të AI.” tha ai.