Që nga fillimi i reklamimit të personalizuar në faqet e internetit dhe mediat sociale, ka pasur shumë teori që qarkullojnë që pretendojnë se telefonat inteligjentë dhe pajisjet e tjera, duke përfshirë tabletët dhe laptopët, dëgjojnë në mënyrë aktive bisedat e përdoruesve në mënyrë që të ofrojnë reklama të personalizuara.
Tani, një raport i ri ka vërtetuar këto dyshime. Sipas 404 Media, Cox Media Group, një firmë marketingu, klientët e së cilës përfshijnë Facebook dhe Google, ka pranuar privatisht se përdor mikrofonat e smartfonëve të përdoruesve për të dëgjuar interesat e tyre dhe më pas shfaq reklama bazuar në informacionin që merret. Konglomerati i lajmeve televizive dhe radiofonike pranoi para investitorëve se programi i tij “Active Listening” përdor inteligjencën artificiale për të “kapur të dhënat në kohë reale duke dëgjuar bisedat tona“.
“Konsumatorët lënë një gjurmë të dhënash bazuar në bisedat dhe sjelljen e tyre në internet,” dhe softueri i fuqizuar nga AI mbledh dhe analizon “këto të dhëna nga sjellja online dhe zëri nga 470+ burime,” vuri në dukje CMG.
Google hoqi CMG nga faqja e saj “Partners Program” pasi u kontaktua nga 404 Media për të komentuar mbi këtë çështje. “Të gjithë reklamuesit duhet të respektojnë të gjitha ligjet dhe rregulloret në fuqi, si dhe politikat tona të Google Ads, dhe kur ne identifikojmë reklamat ose reklamuesit që shkelin këto politika, ne do të ndërmarrim veprimet e duhura,” tha një zëdhënës i Google për The Post.