Samsung së fundmi bëri një bujë në industri duke shfaqur përparimet e saj të fundit në teknologjinë e baterive, veçanërisht në lidhje me bateritë në gjendje të ngurtë. Në ekspozitën SNE Battery Day 2024 në Seul, Korenë e Jugut, kompania zbuloi se linja e saj pilot e prodhimit të baterive në gjendje të ngurtë tani është plotësisht funksionale.
“Ne ndërtuam një linjë pilot vitin e kaluar për të prodhuar në masë bateritë në gjendje të ngurtë deri në vitin 2027,” tha Samsung SDI, siç raportohet nga The Elec. Për më tepër, grupet fillestare të baterisë tashmë u janë dorëzuar prodhuesve të EV për testim. “Ne furnizuam mostra për klientët nga fundi i vitit të kaluar deri në fillim të këtij viti dhe po marrim reagime pozitive,” tha Samsung SDI. Veçanërisht, këto bateri mund të fuqizojnë automjetet elektrike deri në 965km distancë, të karikohen në 9 minuta nga 10-20% në 80% dhe do të kenë një jetëgjatësi prej 20 vjetësh.
Këto bateri në gjendje të ngurtë pritet të jenë më të vogla, më të lehta dhe më të sigurta se bateritë me jone litiumi që përdoren aktualisht në shumicën e automjeteve elektrike. Ata kanë potencial të rëndësishëm për të revolucionarizuar industrinë e EV. “Bateritë në gjendje të ngurtë mund të rrisin sigurinë duke zëvendësuar komponentët e lëngshëm me ato të ngurtë. Kur përdoren në të njëjtën madhësi paketimi si produktet ekzistuese, ato ulin peshën dhe zënë më pak hapësirë,” theksoi kompania. Megjithatë, për shkak të kostove të tyre të larta të prodhimit, aplikimi fillestar i këtyre baterive do të kufizohet në segmentin EV “super premium”.
Teknologjia e re e baterive të Samsung-ut krenohet me një densitet energjie prej 500 Wh/kg, gati dyfishi i densitetit prej 270 Wh/kg të baterive të zakonshme EV. Kjo densitet i rritur potencialisht mund të dyfishojë autonominë e drejtimit të automjeteve elektrike aktuale.