Pak muaj më parë, Shqipëria priti edicionin e dytë të GameJam, hackathon më i madh i lojrave në vend. Ekipet konkurruese kishin vetëm 72 orë për të krijuar videolojërat e tyre, me fituesit që fituan mundësinë për të marrë pjesë në Gamescom, eventin më të madh të lojërave në Evropë. Ekipi fitues, Bayonetta, fitoi çmimin kryesor me lojën e tyre emocionale “In Memory of Guadalupe“. Anëtarët e ekipit – Aleks Panidha, Arben Kryemadhi, Soni Seli dhe Ueda Gjana- u dalluan për qasjen e tyre krijuese në tregimin dhe dizenjimin e lojërave.
Çfarë është “In Memory of Guadalupe”?
“In Memory of Guadalupe” është një lojë narrative prekëse që i çon lojtarët në një udhëtim për të nderuar gjyshen e tyre të dashur Guadalupe gjatë Ditës së të Vdekurve. Me historinë që zhvillohet në një shtëpi komode në Meksikë, loja fton lojtarët të eksplorojnë dhoma të mbushura me kujtime dhe thesare nga e kaluara. Ndërsa lojtarët enden nëpër shtëpi, ata mbledhin sende të veçanta si lule, qirinj dhe kafka të pikturuara për të ndërtuar një altar të bukur në kujtim të Guadalupe. Gjatë rrugës, ata zbulojnë fragmente të përrallave që ajo lexonte, duke bashkuar histori të gëzuara nga fëmijëria e tyre. Loja kap bukur thelbin e traditës, dashurisë dhe kujtesës.
Si pjesë e çmimit të tyre, ekipi Bayonetta, së bashku me Lorena Gjana, Koordinatore Komunitare e Komunitetit Shqiptar të Lojërave, morën pjesë në Gamescom 2024. Kjo ngjarje prestigjioze është e njohur për grumbullimin e entuziastëve të lojërave, zhvilluesve dhe liderëve të industrisë nga e gjithë bota, duke ofruar një mundësi unike për të eksploruar tendencat dhe risitë më të fundit në botën e lojrave.
Pas kthimit të tyre, Geek Room pati mundësinë të fliste me të pranishmit dhe të mësonte më shumë për përvojën e tyre.
Geek Room: A ishte ky Gamescom-i juaj i parë?
Lorena Gjana: Si pjesë e ekipit organizator të GameJam Tirana, kjo ka qenë një eksperiencë e pazëvendësueshme. Ishte hera e dytë që organizonim një GameJam të kësaj shkalle në Shqipëri dhe jemi shumë krenarë që brenda më pak se një viti arritëm të dyfishojmë numrin e pjesëmarrësve.
Geek Room: Cili ishte momenti më i bukur në Gamescom 2024 sipas jush?
Lorena Gjana : Mendoj se momenti më i bukur ishin prezantimet e lojërave të zhvilluara. Krenaria, entuziazmi dhe emocioni që ekipet përcollën ishin të dukshme për të gjithë në çdo moment.
Geek Room: Në një shkallë nga 1 në 10, si do ta vlerësonit këtë përvojë?
Lorena Gjana: 10 – Le të ngremë një dolli për pjesëmarrjet e shumta në të ardhmen!
Geek Room: Çfarë vlere u sjell kjo përvojë zhvilluesve të lojërave në Shqipëri?
Lorena Gjana: Çdo komunitet në industri, sado i vogël qoftë, i ka fillimet nga një GameJam. Krahas shkëmbimit të përvojës dhe njohurive që pjesëmarrësit marrin nga njëri-tjetri dhe nga mentorët rajonalë, aspekti më i vlefshëm është lidhja e krijuar mes pjesëmarrësve. Organizimi i GameJams u mundëson atyre që janë të apasionuar pas lojërave të testojnë veten dhe të eksplorojnë mundësitë për të zhvilluar më tej pasionin e tyre në karrierë.
Geek Room: Çfarë mund të zbuloni për edicionin e ardhshëm të GameJam?
Lorena Gjana: Një gjë është e sigurt: do të ketë shumë surpriza dhe shpresojmë të kemi edhe më shumë pjesëmarrës në edicionin e 3-të. Ajo që ne kemi eksploruar në dy edicionet e para ishte pjesëmarrja rajonale, pasi kishim ekipe nga Kosova dhe Maqedonia e Veriut. Do të ishte interesante të zgjerohej pjesëmarrja e GameJam Tirana edhe me skuadra të tjera nga Ballkani. Ne kemi dashur gjithashtu të eksplorojmë mundësinë e pritjes së GameJams në qytete të tjera të Shqipërisë. Nëse kushtet na lejojnë, ne mund ta bëjmë të mundur këtë në edicionin e 3-të.
Geek Room: Ishte kjo Gamescom-i juaj i parë?
Ueda Gjana: Po, ishte Gamescom im i parë. Ishte interesante, një përvojë që nuk e kisha provuar kurrë më parë. Kishte pafundësisht gjëra për të provuar dhe pashë gjëra që nuk e kisha menduar kurrë se do t’i shihja fizikisht.
Aleks Panidha: Po. Ishte një eksperiencë fantastike! Ishte e mrekullueshme të ishe në një vend të mbushur me njerëz që ndajnë të njëjtin pasion me ty.
Soni Seli: Po, kjo ishte Gamescom-i im i parë. Ishte një eksperiencë fantastike e mbushur me shumë emocione të bukura. Atmosfera e një eventi të tillë, me mbi 400,000 pjesëmarrës, ishte mahnitëse.
Geek Room: Cili ishte momenti më i bukur në Gamescom 2024 sipas jush?
Ueda Gjana: Ka pasur shumë momente të bukura në Gamescom, por dua të veçoj dy nga më të veçantat. Momentet e mrekullueshme që kalova me Aleksin, Sonin dhe Arbenin dhe momentin kur luajta lojën time të preferuar Forza Horizon. Pjesa më e mirë ishte se rastësisht u hasa me lojën duke u endur nëpër hapësirën masive të Gamescom.
Aleks Panidha: Momentet e mia të preferuara në Gamescom ishin kur pashë dikë duke bërë cosplay të një personazhi nga një lojë që më pëlqeu shumë dhe kur bëja foto me të. Gjithashtu, luajtja e demonstrimeve në zonën indie ishte një pikë kryesore.
Soni Seli: Momenti më i bukur për mua në Gamescom 2024 ishte eksplorimi i lojërave Indie dhe Cosplay Village. Ishte e pabesueshme të shihje kreativitetin dhe pasionin pas këtyre lojërave, si dhe kostumet e jashtëzakonshme të artistëve të cosplay, me të cilët kisha mundësinë për të bërë disa foto qesharake dhe të bukura. Ndjesi shumë e mirë 🙂.
Geek Room: Si do ta përmirësonit “In Memory of Guadalupe”?
Ueda Gjana: Për të përmirësuar “In Memory of Guadalupe“, do të shtoja aftësinë për të personalizuar altarin me objekte specifike nga jeta e Guadalupe, si një gjerdan ose libra të preferuar, dhe për të integruar mini-lojëra ku lojtarët mund të rikrijonin skena nga tregimet që ajo përdori për të treguar. Për më tepër, do të zgjeroja mjedisin për të përfshirë kopshtin e shtëpisë, ku lojtarët mund të gjenin lule dhe suvenire të fshehura, si dhe të përfshinin zëra që tregojnë histori dhe këngë tradicionale, duke krijuar një përvojë më të thellë dhe më autentike të Día de los Muertos.
Aleks Panidha: Do ta zhvilloja më tej historinë dhe gameplay-in, sepse si lojë e krijuar në 48 orë, lë shumë për të dëshiruar në disa aspekte.
Soni Seli: Roli im ishte ai i një rrëfimi dhe stilisti lojërash, ndaj besoj se elementët e dizajnit dhe një paraqitje e ndryshme mund të ndryshojnë lojën që zhvilluam me ekipin, bazuar në përvojat e reja të fituara nga Gamescom.
Geek Room: Në një shkallë nga 1 në 10, si do ta vlerësonit këtë përvojë?
Ueda Gjana: 8 – Një eksperiencë që do ta provoja sërish, por në një kohë më të largët.
Aleks Panidha: 9 – Skuadra triple-A ishte paksa e dobët këtë vit për mendimin tim, por tashmë po pres me padurim vitin e ardhshëm!
Soni Seli: 7 – E bukur por rraskapitëse.