Ish-agjentja e CIA, Rupal Patel, njëkohësisht autorja e librit “From CIA To CEO: Unconventional Life Lessons for Thinking Bigger, Leading Better and Being Bolder”, ka ndarë me publikun disa veprime karakteristike që personat me inteligjencë të lartë emocionale bëjnë gjatë bisedimit.
Ata nuk i tremben emrave të mëdhenj
Njerëzit emocionalisht inteligjentë nuk shqetësohen nga fakti se sa të rëndësishëm janë të gjithë njerëzit në dhomë, qoftë ai shefi i tyre ose një klient i profilit të lartë. Ata dinë të injorojnë atë zhurmë në sfond dhe të përqendrohen në dhënien e mesazhit të tyre. Ata i trajtojnë të gjithë me dashamirësi dhe respekt, pavarësisht se cili është titulli i tyre. Kjo është ajo që i bën ata komunikues efektivë.
Ata praktikojnë dhe përgatiten
Përpara prezantimeve ose takimeve të mëdha, njerëzit emocionalisht inteligjentë praktikojnë fjalimin e tyre, jo ankthin e tyre. Nëse përqendroheni në gjendjen tuaj emocionale, do të ndiheni nervozë, por nëse fokusoheni në përmbajtjen e fjalëve tuaja, do të merrni rezultate të shkëlqyera. Për të luftuar kundër frikës, përgatituni duke praktikuar fjalimin tuaj me zë të lartë. Pastaj vazhdoni të praktikoni derisa të bëhet një gjë krejt normale.
Ata kanë një ndjenjë perspektive
Ndonjëherë, pavarësisht nga përpjekjet tuaja më të mira, ju mund të bëni një figurë të keqe. Ndodh. Njerëzit emocionalisht inteligjentë e dinë se nëse thonë diçka dhe ajo shkon keq, nuk është fundi i botës. Pavarësisht nëse fjalimi i tyre pritet mirë apo përballen me heshtje, ata mund të vazhdojnë. Të jesh në gjendje të ulesh për një moment, apo edhe ta pranosh me shaka atë ngathtësi, dhe më pas të ecësh përpara, mund t’i bëjë njerëzit t’ju respektojnë më shumë.
Ata fillojnë me veprime të vogla me rreziqe të pakta
Disa nga folësit më të mirë publikë që njoh nuk e nisën në këtë mënyrë. Por më inteligjentët emocionalisht mes tyre e kuptuan se ka gjithmonë vend për t’u përmirësuar. Ata nuk i bëjnë bisht situatave të vështira. Në vend të kësaj, ata e nisën rrugëtimin në vende “më pak të frikshme” për të folur, si shërbimet vullnetare në komunitet apo ngritja e një dollie në festa. Më pas, ndërsa u bënë më të sigurt, ata arritën në faza më të mëdha, si të qenit folës kryesor në një konferencë të madhe të industrisë.
Ata udhëheqin me forcat e tyre
Njerëzit emocionalisht inteligjentë e dinë se cilat stile komunikimi funksionojnë më mirë për ta dhe mund ta përshtatin mesazhin e tyre me situatën në fjalë. Ndonjëherë shkrimi i një skenari, një email ose një letre mund të ndihmojë.
Ata e dinë pse duan të përdorin zërin e tyre
Njerëzit emocionalisht inteligjentë flasin me një qëllim. Cila është e juaja? Dëshironi të promovoheni apo të përmirësoni karrierën tuaj? Të dilni nga zona juaj e rehatisë? Ndani një ide të madhe? Përdorimi i zërit tuaj ka të bëjë me shfrytëzimin e fuqisë brenda jush dhe të flisni për gjërat që kanë rëndësi për ju, kur ato kanë më shumë rëndësi.