Prodhuesit e makinave elektrike po bëjnë thirrje për stimuj të rinj nga qeveritë për të inkurajuar shoferët të heqin dorë nga automjetet me benzinë pas rënies së interesit rreth makinave elektrike.
Rreth 15.2% e makinave të reja të regjistruara në mars ishin plotësisht elektrike– nga 16.2% në të njëjtin muaj të vitit të kaluar, tregojnë të dhënat e Shoqatës së Prodhuesve dhe Tregtarëve të Motorëve (SMMT). Por shitjet e makinave me motor benzine u rritën me 9.2%, duke përbërë më shumë se gjysmën e 317,786 automjeteve të reja të shitura. SMMT tani po i kërkon qeverisë të përgjysmojë TVSH-në për blerjen e automjeteve të reja elektrike (EV), të ndryshojë planet për të futur akcizën e automjeteve për automjetet elektrike dhe të ulë TVSH-në në karikimin publik të EV-ve për ta sjellë atë në përputhje me karikimin në shtëpi.
Sipas një mandati ligjor, të paktën 22% e makinave të reja të shitura nga secili prodhues në Mbretërinë e Bashkuar këtë vit duhet të kenë emetim zero – duke u rritur në 100% deri në vitin 2035. Mike Hawes, nga SMMT, tha: ‘Rritja e tregut vazhdon, e nxitur nga flotat që investojnë pas dy viteve të vështira të furnizimit të kufizuar. Një treg i ngadaltë privat dhe tkurrja e pjesës së tregut të automjeteve elektrike, megjithatë, tregojnë sfidën që shtrohet përpara. Prodhuesit po ofrojnë oferta bindëse, por ata nuk mund të financojnë vetëm tranzicionin për një kohë të pacaktuar.
Ai shtoi: “Mbështetja e qeverisë për konsumatorët privatë – jo vetëm bizneset dhe flotat – do të dërgonte një mesazh pozitiv dhe do të jepte një tranzicion më të shpejtë, më të drejtë dhe arritjen e objektivave në kohë.”
Prodhuesit që dështojnë në respektimin e këtij mandati do t’u kërkohet t’i paguajnë qeverisë 15,000 £ për automjet ndotës të shitur mbi kufijtë e vendosur.