Më në fund duket se Bentley ka gjetur formulën fituese për të krijuar makinën e parë elektrike të saj. Si të gjitha makinat e kompanisë, luksi dhe çmimi i lartë është i pashmangshëm.
Marka britanike ultra-luksoze, në pronësi të Volkswagen AG, po e shtyn edhe një herë objektivin e saj për të ofruar ekskluzivisht BEVs në vitin 2035, megjithatë “SUV-i urban luksoz tërësisht elektrik” pritet të dalë në treg në vitin 2026 .
“Për të qenë i sinqertë, nuk ka shumë kërkesë [për BEV] nga klientët e sotëm të Bentley,” tha CEO Frank-Steffen Walliser gjatë një konference për shtyp dje, siç raportohet nga Reuters. Por ai nuk po përjashton ndryshimet legjislative dhe një gjeneratë të re të konsumatorëve që duan një EV luksoz dhe të shtrenjtë.
“Por ne shohim se ka klientë të rinj që duan patjetër të kenë një makinë shumë moderne. Legjislacioni, me siguri, po nxit elektrifikimin … por edhe konkurrencën,” tha Walliser. Ai shtoi paralajmërimin se objektivi i vitit 2035 mund të shtyhet edhe më shumë, pasi disa rajone globale po elektrizohen më ngadalë.
Makina e parë tërësisht elektrike nga Bentley pritej të prodhohej duke filluar nga viti i ardhshëm. Ish-CEO Adrian Hallmark kishte thënë më parë se planet për të lançuar një EV të ri ishin vonuar për shkak të problemeve të softuerit, si dhe për shkak të projektimit të një automjeti sipas standardeve kërkuese të Bentley-t, në vend të kushteve të tregut.
Kompania la të kuptohet vetëm për formën e EV-së së re me një skicë, e cila tregon një profil të ngjashëm me Bentayga SUV – për referencë, modeli 2025 i Bentayga fillon me rreth 208,000 dollarë. Por do të jetë më kompakt, vuri në dukje Walliser, me gjatësi nën 5,000 mm, aq i ngjashëm në madhësi me Porsche Cayenne ose Audi Q7, dhe do të ndërtohet në të njëjtën platformë si Porsche Cayenne EV e ardhshme.
Ndërsa Bentley nuk ndau asnjë statistikë për modelin e ri, ai vuri në dukje se autonomia dhe shpejtësia e karikimit do të jenë prioritetet kryesore. Dhe sigurisht, klientët mund të presin mjeshtërinë e firmës Bentley që janë thelbësore për markën: “Ne nuk duam të krijojmë thjesht një makinë elektrike; ne duam të krijojmë një Bentley”, tha Walliser.