Distanca që automjetet elektrike mund të përshkojnë me një karikim të vetëm është rritur në mënyrë të konsiderueshme me kalimin e viteve, dhe kompanitë kryesore si Mercedes, BMË dhe Tesla ofrojnë një distancë të vlerësuar prej mbi 560 km. Tani, Toyota, një prodhues prej kohësh i makinave hibride, përmes një njoftimi teknologjik pretendon se “do të ndryshojë të ardhmen e makinave“. Kompania japoneze ndau planin e saj që makinat e ardhshme të arrijnë një autonomi prej 1000 km.
Sipas Toyota, kompania do ta arrijë këtë qëllim përmes “integrimit të baterive të gjeneratës së ardhshme dhe teknologjisë së valëve” dhe planifikon të lançojë një linjë të plotë EV deri në vitin 2026. Ajo tashmë ofron bZ4X SUV tërësisht elektrik, i cili mund të përshkojë rreth 434km me një karikim dhe çmimi fillon nga $42,000. Plus, ajo planifikon të prezantojë një EV “të gjeneratës së ardhshme” në Lexus, markën e saj luksoze, në të njëjtën periudhë kohore.
Kompania fillimisht filloi “të investojë në mënyrë aktive në fusha të orientuara nga e ardhmja” në vitin 2016 dhe, që nga marsi, që atëherë kishte zhvendosur rreth gjysmën e stafit të saj për R&D dhe shpenzimet në punën e saj për të kryer një zhvillim të avancuar. Në maj, Toyota lançoi BEV Factory, një hapësirë e krijuar posaçërisht për teknologjinë inovative të baterive EV.
Qëllimi tjetër i Toyota-s vjen në formën e Fabrikës së Hidrogjenit, një fabrikë që planifikohet të hapet këtë korrik me shpresën për të përdorur hidrogjenin si karburant kryesor. Vetë hidrogjeni nuk është i lirë ose i aksesueshëm gjerësisht, duke krijuar pengesa shtesë për përshtatjen. Makina me hidrogjen, Toyota Mirai, aktualisht ka një distancë deri në 646km dhe duhen rreth pesë minuta për t’u mbushur me karburant.