Formula 1 dhe General Motors kanë arritur një marrëveshje zyrtare që do ta shohin prodhuesin amerikan të automjeteve të konkurrojë në këtë kategori si ekipi i 11-të. Sipas deklaratave nga Formula 1 dhe General Motors, ekipi do të funksionojë nën flamurin e Cadillac.
Makinat e Cadillac do të do të fuqizohen nga një njësi energjie ekzistuese kur të hyjnë për herë të parë në sport në vitin 2026, por GM premton të prezantojë njësinë e saj të energjisë deri në fund të dekadës.

Sipas një deklarate nga Formula 1, angazhimi i qartë i GM për të zhvilluar teknologjinë e saj ishte pjesë e vendimit për ta lejuar atë të hynte. “Me planet e rritjes së vazhdueshme të Formula 1 në SHBA, ne kemi besuar gjithmonë se mirëpritja e një marke mbresëlënëse amerikane si GM/Cadillac në rrjet dhe GM si një furnizues i ardhshëm i njësisë së energjisë mund të sjellë vlerë dhe interes shtesë për sportin”, tha Greg Maffei, CEO dhe president i medias Liberty.
Njoftimi vjen 10 muaj pasi aplikimi i mbështetur nga Cadillac i Andretti Global u pranua nga organi drejtues i FIA-s, por u mohua nga vetë sporti. Mohimi u përfol se ishte shkaktuar nga tensionet mes ish-drejtorit ekzekutiv të Andretti Global, Michael Andretti dhe drejtuesve të F1.

Me rënien e markës Andretti nga oferta e GM, F1 lejoi hyrjen në këtë kategori të Cadillac. Në vend të kësaj, skuadra do të jetë partnere me TWG Global, e cila zotëron dhe operon Andretti Global, Wayne Taylor Racing dhe Spire Motorsports. Ekipi i ri do të përdorë burimet ekzistuese të TWG dhe Andretti Global në Shtetet e Bashkuara dhe Silverstone, Angli.
Mario Andretti, babai i Michael dhe amerikani i fundit që fitoi kampionatin e Formula 1, do të shërbejë si drejtor në bordin e ekipit.