Google po futet në industrinë e argëtimit me një nismë të re të quajtur “100 Zeros”, me synimin për të ndryshuar perceptimin publik rreth teknologjisë përmes filmave dhe serialeve.
Në bashkëpunim me Range Media Partners, ky projekt shumëvjeçar synon të financojë dhe prodhojë përmbajtje të shkruar dhe dokumentare që integrojnë teknologjitë më të reja të Google, si inteligjenca artificiale, në rrëfime tërheqëse.
Nisma ka mbështetur tashmë projekte si filmi horror indie i Neon’s “Cuckoo” dhe ka nisur programin “AI On Screen”, që mbështet filma të shkurtër për inteligjencën artificiale, me synimin që disa prej tyre të zhvillohen në filma me metrazh të gjatë. Në vend që të shpërndajë përmbajtjen në platformat e veta si YouTube, Google synon të bashkëpunojë me studio tradicionale dhe shërbime streaming si Netflix për të arritur një audiencë më të gjerë.
Një nga objektivat kryesore të “100 Zeros” është të paraqesë produktet e Google në një dritë pozitive, veçanërisht për publikun e ri, duke i përfshirë ato në mënyrë të natyrshme në rrëfime. Kjo qasje synon të kundërshtojë dominimin e konkurrentëve si Apple në tregun amerikan dhe të rrisë rëndësinë kulturore të ofertave të Google.
Duke investuar në tregime që e humanizojnë teknologjinë, Google shpreson të nxisë një perceptim më të favorshëm për inovacionet e saj dhe rolin e tyre në shoqëri.