Volkswagen do të përballet me dy padi në Gjermani me pretendimet se ishte bateria në një automjet elektrik Porsche që shkaktoi zjarrin e vitit 2022 në bordin e një anijeje masive mallrash që përfundimisht u mbyt me mijëra makina në bord.
Një nga paditë u paraqit në një gjykatë në Shtutgart, ku ndodhet njësia Porsche e VW. Çështja u ngrit nga 6 paditës të ndryshëm, duke përfshirë Mitsui OSK Lines Ltd., operatori i anijes dhe Allianz SE, një nga siguruesit e anijes, sipas një zëdhënësi të gjykatës. Çështja u ngrit një vit më parë, por kohët e fundit u ndërpre për shkak të bisedimeve të ndërmjetësimit të planifikuara për një padi të dytë mbi anijen që është aktualisht përpara një gjykate në Braunschweig. Të dyja rastet do të rifillojnë nëse nuk arrihet zgjidhje.
Një gjykatës i Braunschweig planifikon të mbajë bisedimet më vonë këtë muaj, sipas një zëdhënësi të gjykatës. Volkswagen konfirmoi ekzistencën e padive, por nuk pranoi të komentojë më tej, ndërsa Mitsui dhe Allianz nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave për koment.
Anija Felicity Ace me flamurin e Panamasë mori flakë pranë arkipelagut Azores në Oqeanin Atlantik dy vjet më parë dhe mbeti në kërkim pasi ekuipazhi u shpëtua. Një email i brendshëm nga operacionet e VË në SHBA në atë kohë zbuloi se kishte 3,965 automjete në bordin e anijes. Humbja e anijes së mallrave mund t’i ketë kushtuar prodhuesit të automjeteve të paktën $155 milionë, sipas vlerësimit të një kompanie të modelimit të rrezikut.
Paditësit pretendojnë se zjarri erdhi nga bateria me jone litiumi e një modeli Porsche dhe pretendojnë se VË nuk i informoi ata për rrezikun dhe masat e nevojshme paraprake për transportimin e automjeteve të tilla, sipas gjykatës së Shtutgartit. Edhe pse çështja u depozitua një vit më parë, gjyqtarët nuk e kanë shqyrtuar ende themelin e padisë pasi palët kanë mosmarrëveshje për sasinë e kolateralit që duhet të vendoset përpara se të vazhdojë.