Toyota po planifikon të lançojë modelin e parë të makinës elektrike të pajisur me një sistem të avancuar të drejtimit autonom të ngjashëm me Tesla, duke hapur kështu skedën e re Full Self-Driving për tregun kinez vitin e ardhshëm, një tha nga sipërmarrjet e saj të përbashkëta kineze.
JV me Guangzhou Automobile Group (që është në pronësi të shtetit), hap skedë të re (GAC) synon të rivendosë pjesën e tregut të kontrolluar nga prodhuesit japonez të automobilave në Kinë duke kapur hapin me rivalët kinezë në teknologjitë në hibride, bateri dhe automjete inteligjente.
Sipërmarrja njoftoi një seri objektivash inovative në një ngjarje në Guangzhou të premten. GAC Toyota tha se do të nisë Bozhi 3X SUV vitin e ardhshëm si modeli i parë që do të pajiset me sistemin që do të mundësonte asistencë të avancuar drejtimi për parkim dhe navigim në autostrada dhe trafik urban. Kjo do të siguronte udhëheqjen e saj në ofertat e teknologjisë autonome të drejtimit midis të gjitha markave të huaja në Kinë, tha ai.
GAC Toyota po zhvillon sistemin me Momenta Global, një startup që zhvillon softuer autonom të drejtimit për prodhuesit e automjeteve, përfshirë Mercedes-Benz, hap një skedë të re. Ai gjithashtu punon me Huawei për të përdorur softuerin e funksionimit të këtij të fundit në automjet duke filluar me një sedan elektrik që do të lançohet në vitin 2025 për Kinën.
Prodhuesi i automjeteve tha gjithashtu se do të nxjerrë në treg një bateri litium fosfat hekuri gjatë 2026 dhe 2027 që mund të zvogëlojë koston e prodhimit të bZ4X EV të tij me 40%.
Toyota u rendit e pesta në mesin e të gjitha markave për nga shitjet e makinave në Kinë në katër muajt e parë të këtij viti, kur marka japoneze pati një rënie prej 22% nga e njëjta periudhë e vitit 2023.