Kompania kineze BYD ka një plan për të ndërtuar një fabrikë në Evropë, me shpresën për të sjellë automjetet e saj me çmim të përballueshëm për qytetarët evropianë. Hungaria do të jetë vendi i zgjedhur nga kjo kompani për ndërtimin e fabrikës.
Megjithatë, BYD ka disa sfida për t’u përballur: një hetim i ri nga Bashkimi Evropian dhe mungesa e njohjes së markës nga qytetarët evropianë, krahasuar me markat e tjera si Tesla apo Volkswagen.
Reuters zbuloi lajmin, i cili u raportua në Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung të Gjermanisë, duke cituar burime të paidentifikuara pranë prodhuesit të automjeteve. Detajet rreth kohës dhe vendndodhjes së saktë nuk janë publikuar ende, dhe deri më tani BYD nuk ka lëshuar një deklaratë ose nuk i është përgjigjur kërkesave për koment.
Muajin e kaluar, Bashkimi Evropian nisi një hetim zyrtar mbi ardhjen masive në Evropë të automjeteve elektrike me çmim të lirë të prodhuara në Kinë, me një hetim 13-mujor që mund të rezultojë në vendosjen e detyrimeve të importit ose masa të tjera. Megjithatë, BYD nuk është duke u tërhequr, me nënpresidenten ekzekutive Stella Li që tregoi: “Ne jemi një kompani e tregtuar publikisht që duhet të menaxhohet me transparencë dhe e hapur për të shkëmbyer informacione.” tha Li. “Kështu që ne nuk shqetësohemi për ndonjë hetim që po ndodh në Evropë.”
Synimi i vetë BYD është të shesë 3 milionë makina hibride plug-in dhe tërësisht elektrike këtë vit. Deri më sot kompania ka shitur rreth 2.37 milionë makina elektrike në total, dhe BYD është në rrugën e duhur për të arritur objektivin e 2023. Në vitin 2021, BYD u lançua në Evropë përmes Norvegjisë, dhe Atto 3 u shndërrua në EV më të shitur në Suedi.
BYD gjithashtu ka një bazë në Gjermani, me 15 pika konçesionare që mund të shtohen deri në 50 në pak kohë. BYD po bën lëvizje edhe në Amerikën Latine, me drejtuesit e kompanisë, duke përfshirë kryetarin dhe themeluesin e BYD, Wang Chuanfu, që kanë vizituar rajonin muajin e kaluar.