Kur Kia zbuloi EV3 në maj të këtij viti, kompania shfaqi një automjet që do ta bënte lëvizjen e lehtë, të qëndrueshme dhe më të aksesueshme. Për të përmbushur këtë angazhim, SUV-i i ri kompakt tërësisht elektrik i Kia-s përmban teknologji lider në industri, një autonomi drejtimi WLTP deri në 600 km dhe aftësi karikimi të shpejtë.
Përzierja e atributeve që sjellin ndryshime të rëndësishme në EV3 do të thotë që klientët nuk kanë pse të shqetësohen për të bërë kalimin nga një makinë me motor me djegie të brendshme në një automjet elektrik. Teknologjia pioniere e parë në botë qëndron në zemër të EV3, me inxhinierët e Kia që sigurojnë që këto risi të sjellin përfitime të vërteta për pasagjerët e EV3.
Inovacionet i-Pedal
Kia ka evoluar teknologjinë e saj të frenimit rigjenerues për EV3 me sistemet e saj të përmirësuara i-Pedal 3.0 dhe Smart Regenerative 3.0. Këto teknologji e çojnë konceptin e drejtimit me një pedale në nivelin tjetër për të ofruar kënaqësi dhe efikasitet më të madh.
Teknologjia më e fundit i-Pedal 3.0 i ofron shoferit shumë më tepër fleksibilitet dhe kontroll duke ndarë nivelin e frenimit rigjenerues nga funksioni i kontrollit të ndalimit të plotë. Drejtimi i plotë me një pedale tani mund të përdoret në të gjitha mënyrat e frenimit rigjenerues, ndërsa i-Pedal 3.0 mund të përdoret si një opsion dhe në ecjen mbrapsht dhe gjithashtu do të kujtojë nivelin e zgjedhur më parë dhe kur automjeti të fiket.
Nivelet e frenimit rigjenerues ndahen në 4 nivele nga 0 në 3, me frenimin më fortë në Nivelin 3, ideal për drejtim në trafik të rënduar start-stop, ku drejtuesit mund të kenë nevojë të ngadalësojnë shpejt makinën.
Niveli 2 siguron pak më pak forcë frenimi, e cila është ideale në një rrugë me kthesa gjarpëruese, duke u mundësuar shoferëve të përfshihen vërtet me përvojën e drejtimit duke ngadalësuar SUV-in pa probleme në kthesat pa prekur pedalin e frenave.
Në një udhëtim të gjatë në autostradë, drejtuesit e mjeteve mund të preferojnë nivelin 1 apo edhe nivelin 0, të cilat ofrojnë ngadalësim më të fokusuar në rehati.
Teknologji inteligjente për drejtim pa asnjë stres
Kia EV3 është makina e parë që përmban teknologjinë Smart Regenerative System 3.0 të Hyundai Motor Group. Ky sistem inteligjent i siguron shoferit një pilot dixhital që mund të skanojë rrugën përpara dhe t’i përgjigjet situatave me reagime të shpejta. Kur shoferi lëshon pedalin e gazit, sistemi përdor sensorë për të zbuluar distancën nga automjeti përpara dhe informacionin e navigimit për të ngadalësuar automatikisht në një shpejtësi të sigurt, nëse është e nevojshme.
Kur EV3 i afrohet një kthese të ngushtë, një ngadalësuesi shpejtësie ose një rrethrrotullimi, makina do të ngadalësojë automatikisht shpejtësinë e duhur, duke e bërë drejtimin e makinës më të relaksuar, efikase dhe të sigurt. Smart Regenerative System 3.0 mund të lehtësojë stresin e drejtuesve në një qendër të ngarkuar dhe të panjohur të qytetit.
Autonomi dhe aerodinamikë e avancuar
Inxhinierët e Kia besojnë në zhvillimin e teknologjisë për të krijuar një botë më të mirë dhe më të qëndrueshme. Por ata gjithashtu e dinë se disa njerëz – veçanërisht ata të rinj në lëvizjen elektrike – ende shqetësohen për autonominë e makinës elektrike. Kjo është arsyeja pse ekipi i zhvillimit bëri përpjekje të mëdha për të siguruar që EV3 të jetë një nga EV-të më mbresëlënëse dhe më frymëzuese për t’u drejtuar.
Shumë faktorë mund të ndikojnë në autonominë e drejtimit tërësisht elektrik të një automjeti, por ai që figuron më së shumti në mendjet e klientëve është ende bateria. Si rezultat, inxhinierët e Kia-s e kanë pajisur EV3 me baterinë më të madhe në klasën e saj. Njësia e gjeneratës së katërt 81,4 kWh gjithashtu krenohet me rreth 22% densitet më të lartë energjie krahasuar me Niro EV, i cili ndan të njëjtën arkitekturë 400V dhe ofron një autonomi të plotë elektrike më të mirën në klasën e saj prej 600 km (standard WLTP).
U shpenzuan orë të pafundme në tunelin e erës për të përmirësuar performancën aerodinamike të EV3, duke përfshirë detajet si format e optimizuara të gomave të SUV-së dhe format e përmirësuara të pjesës së pasme të makinës.
I kombinuar me profilet e optimizuara të dritave të përparme dhe parakolpit, zvogëluesit e boshllëqeve të gomave, një dizajn të optimizuar të harkut të rrotave, një kënd më të cekët të spoilerit të çatisë dhe formë aerodinamike në kapakun e pasëm të prapakolpit, EV3 lëviz pa probleme me një koeficient rezistence prej vetëm 0.26 Cd.
Efikasitet në bord
Ndërsa EV3 është i mbushur me teknologji për të nxjerrë distancën maksimale nga çdo karikim baterie, mënyra se si pronarët e drejtojnë makinën mund të bëjë një ndryshim të madh gjithashtu. Kjo është arsyeja pse Kia e ka bërë të lehtë arritjen e kësaj me teknologjinë e saj “Driving Range Guide”.
E vendosur në grupin e instrumenteve, Driving Range Guide është i lehtë për t’u kuptuar me një shikim. Ai shfaq autonominë maksimale dhe minimale të drejtimit që mund të arrihet në varësi të stilit të drejtimit dhe një autonomi të vlerësuar bazuar në mënyrën e kaluar të drejtimit.
Kur EV3 drejtohet me efikasitet, një matës i gjelbër në grupin e informacionit shkon drejt pikës maksimale. Nëse potenciali i efikasitetit të makinës nuk maksimizohet, ky matës kthehet në portokalli dhe shfaq një autonomi të reduktuar. Ky ekran në kohë reale inkurajon shoferët të shijojnë një përvojë më efikase të drejtimit.
Drejtim efikas në të gjitha kushtet atmosferike
Gjatë zhvillimit të EV3, dizenjuesit dhe inxhinierët e Kia nuk e harruan kurrë misionin e tyre për ta bërë SUV kompakt tërësisht elektrik më të aksesueshëm për më shumë njerëz. Kjo nënkuptonte të mendohej për të gjitha rastet e mundshme të përdorimit dhe të testohej teknologjia ultra e avancuar e EV3 në disa nga vendet më të vështira të imagjinueshme në planet, si Arjeplog brenda Rrethit Arktik në Suedi.
EV3 është automjeti i parë në botë që vendos një sistem të dyfishtë të përthithjes së nxehtësisë, duke i mundësuar atij të riciklojë nxehtësinë e gjeneruar jo vetëm nga automjeti, por edhe ajri i jashtëm për të optimizuar efikasitetin. Teknologjia e avancuar e pompës së nxehtësisë së EV përmirëson ndjeshëm aftësinë e saj për të mbrojtur performancën e baterisë dhe për të karikuar shpejt në mot të ftohtë.
Falë prezantimit të një shtrese unike ngrohëse me efikasitet të lartë termik dhe softuerit të karikimit në temperatura të ulëta, pronarët e EV3 shpenzojnë shumë më pak kohë duke pritur që automjeti i tyre të karikohet.
Bateria e EV3 është gjithashtu e pajisur me një sistem ftohjeje të lëngshme, i cili përdoret gjatë karikimit për të optimizuar menaxhimin termik të baterisë dhe për të rritur shpejtësinë e karikimit. Koha e karikimit të shpejtë të EV3 është deri në 12 minuta më e shpejtë se Niro EV, duke mundësuar karikimin nga 10 në 80% të kapacitetit në 31 minuta (modeli Long Range, nën karikimin e shpejtë 350 kW).
Teknologji e avancuar
Hapësira e gjerë brenda EV3 ofron një mjedis të bollshëm që pasagjerët që të kënaqen kur udhëtojnë ose të pushojnë kur automjeti është i parkuar. Veçoritë e fundit të lidhjes u mundësojnë atyre të përfshihen me botën dixhitale në mënyra më gjithëpërfshirëse se kurrë më parë.
Kia është prodhuesi i parë që sjell karikimin Vehicle-to-Load (V2L) në segmentin kompakt EV SUV. Kjo veçori i mundëson makinës të fuqizojë pajisjet e jashtme dhe lejon klientët të maksimizojnë aksesin e EV3.
Edhe kur nuk keni akses në rrjet, pronarët mund të përdorin EV3 për të karikuar dhe fuqizuar pajisje të tilla si një laptop, një aparat kafeje, një frigorifer të vogël apo edhe një projektor filmi. Ky është një shembull tjetër se si teknologjia inovative e zhvilluar nga inxhinierët e Kia për EV3 mund të përmirësojë përvojat e klientëve në çdo udhëtim.
Kia planifikon të prezantojë një model me të gjitha rrotat aktive (AWD) si dhe një model GT, duke zgjeruar gamën e zgjedhjes për klientët përtej modeleve aktuale me dy rrota aktive (2WD).