Denza, brandi luksoz i automjeteve elektrike i krijuar fillimisht si një sipërmarrje e përbashkët midis Mercedes-Benz dhe BYD, po debuton zyrtarisht në Evropë në Milan Design Week, ku Geek Room do të jetë i pranishëm për t’ju informuar rreth inovacioneve dhe trendeve më të fundit në dizajn.
Eventi i debutimit është një pjesë kyçe e festivalit më të madh të dizajnit Fuorisalone që zhvillohet nga 7 prilli deri më 13 prill dhe do të shërbejë si pikënisje për hyrjen e Denza në një treg konkurrues evropian të makinave elektrike. Kompania njoftoi mbërritjen e saj me një mesazh në mediat sociale, duke deklaruar synimin e saj për të sjellë “të ardhmen e lëvizshmërisë elektrike premium në Evropë“.

Denza u themelua fillimisht në 2011 me 50% të aksioneve si nga Mercedes-Benz ashtu edhe nga gjigandi kinez i automjeteve BYD. Edhe me një kapital të konsiderueshëm të regjistruar prej rreth 1 miliard dollarësh, shitjet e Denza-s nuk u rritën kurrë. Kjo përfundimisht çoi në largimin e Mercedes-Benz në dhjetor 2021 dhe BYD e bleu plotësisht Denza-n në shtator 2024.
Nën kontrollin e plotë të BYD, Denza iu nënshtrua një transformimi në një markë premium makinash elektrike. Ky drejtim i ri solli prezantimin e 5 modeleve të reja në tregun kinez: minivan D9, SUV-të N7 dhe N9 dhe Z9 dhe Z9 GT. Kompania përjetoi rritje të konsiderueshme të shitjeve në Kinë në vitin 2024, duke shitur 125,674 automjete dhe duke krijuar terrenin për zgjerimin e saj në Evropë.

Në tregun evropian, Denza do të konkurrojë drejtpërdrejt me prodhuesit e njohur gjermanë të automobilave luksoze si BMW, Audi dhe për ironi, ish-partneri i saj Mercedes-Benz. Megjithatë, strategjia evropiane e Denzës do të ndryshojë pak nga qasja e saj në Kinë. BYD aktualisht menaxhon tre marka të ndryshme – Denza, Fang Cheng Bao dhe Yangwang.
Kompania synon të konsolidojë ofertat e saj premium në Evropë nën flagship-in e vetëm Denza. Kjo do të thotë se Fang Cheng Bao Leopard 5, tashmë i disponueshëm në Kinë, do të prezantohet edhe në Evropë me emrin Denza. Do të jetë interesante të shihet nëse BYD sjell edhe markën Yangwang nën krahët e Denza-s.
Ndër modelet Denza të konfirmuara për tregun evropian është edhe Z9 GT. Ky automjet elegant tregtohet si rival i Porsche Panamera në segmentin premium të makinave elektrike. Në Kinë, Z9 GT ofron një version hibrid plug-in, me çmim duke filluar nga afërsisht 46,100 dollarë, dhe një variant tërësisht elektrik, me një çmim fillestar prej rreth $48,800. Dizajni i Z9 GT i atribuohet Wolfgang Egger, një dizajner veteran nga Audi, duke lënë të kuptohet për aspiratat dhe stilin premium të automjetit.