Lamborghini ka vendosur që pas më shumë se dy dekadash, është koha e duhur për t’i dhënë logos së saj një përditësim për të pasqyruar nevojat e botës moderne. Rezultati është… ky.
Sipas Lamborghini, identiteti i ri – i cili do të jetë i pranishëm në të gjitha makinat e prodhuara tani e tutje – pasqyron më mirë “vlerat e tij të guximshme, të papritura dhe autentike” dhe është pjesë e shtytjes së tij drejt “qëndrueshmërisë dhe dekarbonizimit“.
Kjo logo e re duket më pak e ndritshme se më parë dhe heq efektin 3D të versionit të vjetër, ndërsa shkronjat tani janë ‘më të gjera’ dhe janë pjesë e një lloji zyrtar të markës. Lambo gjithashtu thotë se e zeza dhe e bardha tani janë sërish ngjyrat e saj kryesore (një kombinim që nuk është parë që nga fillimi i viteve 70). Gjithçka do të bëhet e qartë në kohën e duhur, pa dyshim.
Ndërkohë, së shpejti do të shihni shumë më tepër demin e tërbuar më vete (për shembull, adresat e mediave sociale të Lamborghini), të çliruara nga mburoja për t’i dhënë më shumë rëndësi këtij elementi, pretendon kompania.
Nëpërmjet një postimi në blog, kompania shkruan: “Në një kontekst që ndryshon me shpejtësi, Automobili Lamborghini shikon nga e ardhmja me një logo të ridizenjuar që mishëron inovacionin dhe vendosmërinë. Është një ndryshim strategjik që plotëson në mënyrë të përsosur ndryshimin holistik të përshkruar nga programi Direzione Cor Tauri, duke shënuar një fazë të re në pozicionimin e kompanisë.”