Frenimi automatik emergjent (AEB) nuk është i përsosur, por teknologjia po përmirësohet, sipas një studimi të fundit të kryer nga AAA. Studimi vjen pas një rregulli të ri federal në SHBA që kërkon që të gjitha automjetet të kenë versionin më të fuqishëm të AEB deri në vitin 2029.
AAA dëshironte të shihte se si ecnin automjetet më të reja me AEB në krahasim me modelet me teknologji më të vjetër. AEB përdor kamera dhe sensorë për t’i thënë automatikisht makinës që të frenojë kur një përplasje është e pashmangshme. Dhe sipas rezultateve të testit, versionet më të reja të AEB janë shumë më të mira në parandalimin e përplasjeve në krahasim me versionet më të vjetra të teknologjisë.
Testimi u krye në një pistë të mbyllur duke përdorur versione më të vjetra (2017–2018) dhe më të reja (2024) të të njëjtave automjete: Jeep Cherokee, Nissan Rogue dhe Subaru Outback. Çdo automjet u testua në 20 km/h, 40 km/h dhe 60 km/h për të parë se sa mirë performonte AEB me shpejtësi të ndryshme. Dhe një automjet i rremë u vendos në mes të rrugës për të parë nëse AEB mund të parandalonte një përplasje.
Modelet më të reja performuan shumë më mirë se ato më të vjetrat: 100% e automjeteve të vitit 2024 frenuan para një përplasjeje, krahasuar me 51% të automjeteve të vjetra. Ky është një përmirësim në krahasim me testet e ngjashme të kryera nga AAA në 2022, në të cilat AEB ishte më i mirë në parandalimin e përplasjeve me shpejtësi të ulët sesa ato me shpejtësi më normale.