Formula 1 ka njoftuar se grupi i markave luksoze LVMH do të bëhet një partner global në vitin 2025 – kur sporti do të festojë 75 vjetorin e tij.
Marrëveshja e re 10-vjeçare do të përfshijë disa nga emrat ikonike nën LVMH, duke përfshirë Louis Vuitton, Moët Hennessy dhe TAG Heuer. Një deklaratë nga Formula 1 dhe LVMH e përshkroi marrëveshjen si një “marrëveshje të paprecedentë midis liderit botëror në luks dhe formës më të avancuar të sportit motorik“, i cili do të nisë sezonin e ardhshëm “në një kohë të rritjes së vazhdueshme të popullaritetit, rëndësisë kulturore dhe emocioneve të përgjithshme rreth Formula 1 si një urë lidhëse midis sportit global dhe argëtimit.”
Në udhëkryqin e vlerave të kreativitetit dhe përsosmërisë së LVMH Group me inovacionin dhe performancën e lartë të Formula 1, partneriteti do të bashkojë më të mirën e këtyre dy botëve dhe do të ofrojë përvoja të pashembullta duke kombinuar sportin emocionues dhe artin elegant për entuziastët, fansat dhe klientët.
“Që nga lindja e Formula 1, në vitin 1950 deri në ditët moderne, LVMH ka qenë pjesë e sportit. Me këtë partneritet të ri, Formula 1 dhe LVMH janë të emocionuar për të shkruar kapituj të rinj të kësaj historie të jashtëzakonshme, me çdo firmë të përfshirë duke sjellë ekspertizën, trashëgiminë dhe energjinë e tij unike për të rritur bashkëpunimin.” Detaje të mëtejshme të partneritetit do të shpallen në fillim të vitit 2025.
Bernard Arnault, Kryetar dhe Drejtor Ekzekutiv i LVMH Group, shtoi: “Njerëzit, kërkimi për përsosmëri dhe pasioni për inovacion janë në qendër të aktivitetit të LVMH Group dhe Formula 1. Në këtë sport, ashtu si në modë, prodhimin e orave dhe pijeve alkoolike , çdo detaj ka rëndësi në rrugën drejt suksesit.”
Stefano Domenicali, President dhe CEO, Formula 1, vazhdoi: “Sporti ynë bazohet në ndjekjen e pamëshirshme të përsosmërisë, një vlerë që qëndron gjithashtu në zemër të LVMH, kështu që jam i kënaqur të njoftoj se ky partneritet historik do të fillojë në 2025.”