Kompania Ford Motor është duke kërkuar të patentojë një teknologji që do t’i lejonte asaj të shfaqë reklama të personalizuara në makinë, ndërkohë që interesat e shoferit do të sigurohen nga dëgjimi i bisedave në automjete, si dhe duke analizuar vendndodhjen historike dhe të dhëna të tjera. Kjo gjë mund të shikohet në aplikimin për patentim të publikuar në fund të muajit të kaluar.
“Në një shembull, sistemi mund të monitorojë dialogun e përdoruesit për të zbuluar kur individët janë në një bisedë,” thotë aplikacioni për patentë. “Bisedat mund të analizohen për fjalë kyçe ose fraza që mund të tregojnë se ku po udhëtojnë pasagjerët.”
Teknologjia – e etiketuar si “prezantim i reklamave në automjet” – do të përcaktojë se ku ndodhet një makinë, sa shpejt po udhëton, në çfarë lloj rruge po lëviz dhe nëse është në trafik. Ai gjithashtu do të parashikojë rrugët, shpejtësitë dhe destinacionet për të personalizuar reklamat për shoferët, siç lexohet në aplikim.
Sistemi mund të tërheqë të dhëna nga “audio brenda automjetit dhe/ose të dhënat historike të përdoruesit, duke zgjedhur një numër reklamash për t’i paraqitur përdoruesit gjatë udhëtimit“.
Duke monitoruar dialogun midis pasagjerëve të automjetit, sistemi i kontrolluesit të reklamave mund të përcaktojë se kur do të ofrojë reklama me zë ose vizuale, “nëpërmjet një ndërfaqeje human-machine (HMI) të automjetit“.
Në këto dokumente mund të vëmë re se Ford i cilëson këto metoda si një ofertë me mundësi maksimale për të fituar para nga reklamat. “Këto sisteme dhe metoda mund të përdorin njohuri për parashikimin e destinacionit të automjeteve për të ofruar reklama më të rëndësishme, për shembull, nëse një përdorues është duke shkuar për të blerë ushqime, për të blerë mallra, etj.”
Aplikimi për patentë nuk përshkruan se si do të mbroheshin të dhënat e mbledhura. Teknologjia do të bazohej kryesisht në softuer dhe nuk do të kërkonte pajisje të reja. Ford e paraqiti aplikimin në shkurt dhe u publikua më 29 gusht.