Raportimet e reja tregojnë se BYD është duke punuar për të krijuar një çip inteligjent të drejtimit, pasi rivalët si Nio dhe Xpeng ndoqën të njejtën strategji.
Çipi inteligjent do të ketë një fuqi llogaritëse prej 80 TOPS, i cili do të përdoret në modelet e kompanisë me çmim midis $11,060 dhe $41,000. Zhvillimi i çipit udhëhiqet nga një ekip në BYD Semiconductor, me disa furnizues që ofrojnë asistencë teknike. BYD po bën një përpjekje në të gjithë grupin për të përmirësuar inteligjencën e automjeteve, thuhet në raport, duke shtuar se disa media kishin raportuar më parë se kompania planifikoi të prezantojë variante shtesë me një sistem inteligjent drejtimi për të gjitha produktet e saj vitin e ardhshëm.
Zhang Zhuo, menaxher i përgjithshëm i divizionit të shitjeve të serive Ocean të BYD, kishte thënë se kompania shpresonte të mbante sistemin inteligjent të drejtimit të zhvilluar brenda BYD në modele me çmim rreth $20,000 ose dhe nën $20,000 brenda 2-3 viteve. Zhang zbuloi më 1 nëntor se BYD do të ofrojë një variant për Seagull vitin e ardhshëm me një sistem drejtimi inteligjent në bord. Seagull është modeli më i lirë BYD, me Seagull 2025 aktualisht në shitje të lëshuar më 1 gusht me një çmim fillestar prej më pak se $10,000 në Kinë.
Zhvillimi i çipit të tij inteligjent të drejtimit do të lejojë BYD të arrijë zhvillimin e vazhdueshëm dhe të shpejtë të zgjidhjeve të saj harduerike dhe integrim më të mirë me algoritmet e tij softuerike. Për sa i përket prodhimit, çipat e zhvilluar në shtëpi mund të ndihmojnë në uljen e mëtejshme të kostove dhe konsolidimin e avantazhit të çmimit të BYD-së, thuhet në raport.