Gjigandi kinez i automjeteve, BYD do të prezantojë një platformë novatore të automjeteve elektrike dhe teknologjinë e karikimit ultra të shpejtë të hënën, më 17 mars, në selinë e tij në Shenzhen.
Eventi “BYD Super e-Platform” i kompanisë premton të prezantojë aftësi karikimi që tejkalojnë ndjeshëm standardet aktuale të industrisë, duke përfshirë Supercharger-in më të fundit të Tesla-s. Pika kryesore e ngjarjes do të jetë zbulimi i teknologjisë së re të karikimit ultra të shpejtë të BYD. Sipas raporteve, mund të ketë një fuqi marramendëse prej 1000 kW.
“Karikimi flash 1,000 kW lejon karburantin dhe karikimin të kenë të njëjtën shpejtësi,” thuhet në një poster promovues të lëshuar nga BYD. Kjo teknologji synon të arrijë shpejtësi karikimi të krahasueshme me karburantin e një automjeti tradicional me benzinë. Me sa duket, mund të karikojë plotësisht një paketë baterie 100 kWh në afërsisht 10 minuta.

Kjo në mënyrë efektive dyfishon fuqinë e karikimit të Superchargers V4 të Tesla, e cila aktualisht arrin kulmin në 500 kW. Imazhet dhe pretendimet e hershme sugjerojnë mbështetje për tensionet e karikimit 1000 volt dhe fuqinë e lartpërmendur prej 1000 kW.
Në të njëjtin event, BYD pritet të fillojë shitjet paraprake të modeleve të shumëpritur Han L dhe Tang L SUV. Këto modele pritet të jenë të parët që do të përdorin “BYD Super e-Platform” dhe do të përfitojnë nga teknologjia e karikimit 1000 kW. Han L dhe Tang L, të cilat u prezantuan në fillim të këtij viti, kanë gjeneruar tashmë interes të konsiderueshëm për shkak të specifikimeve të tyre mbresëlënëse të performancës.
Regjistrimet rregullatore nga Ministria e Industrisë dhe Teknologjisë së Informacionit të Kinës (MIIT) zbulojnë se të dy automjetet janë të pajisura me motorë të dyfishtë, me një motor 230 kW përpara dhe një motor të fuqishëm 580 kW të pasëm. Kjo fuqi e rrallë maksimale prej 580 kW nga një motor i vetëm kontribuon në përshpejtimin e shpejtë të automjeteve, me Han L që arrin 0-100 km/h në 2,7 sekonda dhe Tang L në 3,9 sekonda.