Universal Music Group ka nënshkruar një marrëveshje “shumë-dimensionale” me TikTok që do të rikthejë listën e saj të artistëve – që përfshin Taylor Swift, Drake apo Olivia Rodrigo pranë një miliardë përdoruesve të platformës së mediave sociale.
UMG filloi të tërheqë muzikën e saj nga TikTok më 1 shkurt pasi kontrata e vjetër skadoi. Veçanërisht, marrëveshja do të adresojë shqetësimet që UMG dhe artistët e saj kanë me AI gjeneruese.
“TikTok dhe UMG do të punojnë së bashku për të siguruar që zhvillimi i AI në të gjithë industrinë e muzikës do të mbrojë artin njerëzor dhe ekonominë që rrjedh tek ata artistë dhe kompozitorë”, thuhet në një njoftim për shtyp duke njoftuar marrëveshjen. “TikTok është gjithashtu i përkushtuar të punojë me UMG për të hequr muzikën e paautorizuar të krijuar nga AI nga platforma, si dhe mjetet për të përmirësuar atribuimin e artistit dhe kompozitorit.” “
Ne jemi të kënaqur të mirëpresim UMG dhe UMPG përsëri në TikTok,” tha Ole Obermann, Shefi Global i Zhvillimit të Biznesit të Muzikës në TikTok. “Në veçanti, ne do të punojmë së bashku për t’u siguruar që mjetet e AI të zhvillohen me përgjegjësi për të mundësuar një epokë të re të krijimtarisë muzikore dhe angazhimit të fansave duke mbrojtur krijimtarinë njerëzore.”
Marrëveshja përfshin gjithashtu “mundësi të reja për të fituar para” që burojnë nga aftësitë në rritje të tregtisë elektronike të TikTok. Kompania gjithashtu angazhohet të vazhdojë ndërtimin e mjeteve për të ndihmuar artistët të përdorin më mirë platformën në fusha si shërbimet analizuese dhe biletat e integruara. Kompanitë thonë se po “punojnë me shpejtësi” për të rikthyer artistët në platformë.