Netflix filloi të nxjerrë përditësimin e tij të parë të madh në aplikacionin e tij për TV pas dhjetë vitesh, në një përpjekje për ta bërë ndërfaqen më të lehtë për t’u përdorur dhe për t’i lejuar përdoruesit të zgjedhin se çfarë do të shikojnë shumë më shpejt.
Ndërfaqja e re ndryshon nga pllakat e mëparshme statike, të cilat shfaqnin seriale dhe filma të disponueshëm në kuti dinamike që zgjerohen kur zgjidhen. Ridizenjimi i Netflix përpiqet të zgjasë angazhimin e shikuesve në platformë, të rrisë mbajtjen e klientëve dhe të tërheqë abonentë të rinj në opsionet e abonimit të sapo prezantuar, atij “budget” që përfshin reklama. Sidoqoftë, formati i ri fillimisht do të jetë i disponueshëm vetëm për një nëngrup prej afro 270 milionë përdoruesve globalë të Netflix duke filluar nga 6 qershori.
Kompania do të rishikojë reagimet e përdoruesve dhe mund të bëjë rregullime të tjera përpara një prezantimi më të gjerë. Megjithatë, jo të gjithë përdoruesit ishin shumë të kënaqur me ndryshimet.
Përmirësimi heq menunë që hapej më parë nga ana e majtë e faqes kryesore të Netflix, duke prezantuar një grup opsionesh më të thjeshta në krye të ekranit, të cilat përfshijnë kërkimin, home, serialet dhe filmat. Përdoruesit nuk kanë më nevojë të lëvizin deri në krye për të hyrë në menunë e re. Ata do të duhet vetëm të shtypin butonin back në një telekomandë.
Përmirësimi i faqes kryesore përfshin gjithashtu karta titujsh më të mëdhenj, informacione të ristrukturuara dhe detaje të shfaqura dukshëm si kohëzgjatja e një shfaqjeje ose filmi në listën e 10-të më të mirë për tetë javë. Menuja e ridizenjuar pastron disa nga rrëmujat në menunë e vjetër në anën e majtë, të tilla si skedat “Kategoritë”, “New & Popular” dhe “My List“.