Kompania australiane e ndërtimit të anijeve Incat Tasmania ka shënuar një moment historik në industrinë detare me suksesin e provës së parë të anijes më të madhe në botë tërësisht elektrike. Anija, e njohur si Hull 096, kreu me sukses provën e saj të parë me motor elektrik më 14 dhjetor 2025 në Hobart, Tasmani. Me një gjatësi prej 130 metrash, ajo është projektuar për të transportuar 2,100 pasagjerë dhe mbi 220 automjete, duke përfaqësuar një hap gjigant drejt transportit detar të qëndrueshëm në shkallë të madhe.

Gjatë provës, anija aktivizoi sistemin më të madh të shtytjes elektrike me bateri të instaluar ndonjëherë në një mjedis detar. Kryetari i Incat, Robert Clifford, e cilësoi këtë si herën e parë në botë që një anije e kësaj madhësie testohet me 100% shtytje elektrike, duke e përshkruar si një pikë kthese për ndërtimin e anijeve dhe një arritje të jashtëzakonshme për fuqinë punëtore australiane.
Burimi i energjisë së anijes është një sistem magazinimi energjie me më shumë se 250 tonë bateri, me një kapacitet mbi 40 MWh, katër herë më i madh se çdo instalim i mëparshëm detar. Sistemi përbëhet nga mbi 5,000 bateri litium-jon, të vendosura në katër dhoma dhe të ftohura me ajër për të garantuar siguri dhe funksionim të qëndrueshëm. Energjia përdoret për të fuqizuar tetë turbina uji elektrike, duke i mundësuar anijes të kryejë një udhëtim 90-minutësh.
Anija do të ketë gjithashtu infrastrukturë të posaçme karikimi në të dy skajet e linjës, me kohë karikimi rreth 40 minuta, si dhe zonën më të madhe tregtare në botë në një traget. E ndërtuar për operatorin Buquebus, ajo do të operojë midis Buenos Aires dhe Colonia del Sacramento, duke e vendosur Tasmaninë në krye të ndërtimit të anijeve të qëndrueshme dhe duke kontribuar në uljen e emetimeve të gazrave serrë në industrinë globale të transportit detar.

