Instagram ka prezantuar një shërbim të ri për personalizimin e ikonës së aplikacionit, por vetëm për përdoruesit adoleshentë. Shërbimi u prezantua të mërkurën dhe u lejon të rinjve të zgjedhin mes disa ikonave të personalizuara të Instagram, të stilizuara në forma si neon, xham transparent, flakë, lule, slime jeshil dhe ikona të tjera. Për t’i aktivizuar, përdoruesit duhet të prekin logon e Instagram në krye të faqes kryesore brenda aplikacionit.
Megjithatë, reagimet në rrjetet sociale, veçanërisht në X, kanë qenë më së shumti negative. Shumë përdorues të rritur shprehin pakënaqësi që veçoria është e kufizuar vetëm për adoleshentët, duke pretenduar se edhe ata dëshirojnë mundësi për personalizim. Disa madje e krahasuan këtë veçori me Snapchat, ku ndryshimi i ikonës kërkon abonim me pagesë në Snapchat+. Të tjerë e krahasuan me kohën e MySpace, duke nënvizuar stilin e personalizimit.
An update just for Teen Accounts: now you can change your Instagram app icon to match your aesthetic 🌟
— Instagram (@instagram) October 21, 2025
To change the icon, press the Instagram logo at the top of the home feed after opening the app 💗 pic.twitter.com/XZbZzOQ2DR
Arsyeja pas këtij vendimi lidhet me strategjinë e Instagram për t’i bërë llogaritë për adoleshentët më tërheqëse. Këto llogari, të prezantuara në vitin 2024, përfshijnë kufizime shtesë për mbrojtjen e të miturve, përfshirë përmbajtje të kufizuar në nivel PG-13 dhe përdorimin e AI për të identifikuar moshat e rreme. Me ikonat e personalizuara, kompania po përdor një qasje më “pozitive”, duke ofruar shpërblime në vend të kufizimeve të rrepta, për të ndihmuar të rinjtë të mos ndihen të penalizuar.
Instagram deklaroi se adoleshentët kanë një interes të madh në personalizim, veçanërisht pasi trendet e personalizimit të ekranit të shtëpisë shpërthyen mes të rinjve me iOS 14 dhe janë përforcuar më tej me përditësimet e mëvonshme të Apple. Kompania theksoi se nuk ka plane për ta zgjeruar këtë veçori as për përdoruesit e rritur, as për abonentët me pagesë.

