Java duket se ka nisur mbarë për Elon Musk i cili përmes një njoftimi në Twitter ka konfirmuar se Cybertruck ka regjistruar 146 mijë prenotime deri të shtunën , të cilat sot kanë kaluar 200 mijë.
Çdo prenotues ka depozituar 100$ të cilat me një llogaritje të thjeshtë , sapo kanë rritur buxhetin e Tesla me 20$ milion.
146k Cybertruck orders so far, with 42% choosing dual, 41% tri & 17% single motor
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
Nga ana tjetër, Musk ka dhënë edhe një shpjegim për ngjarjen më të sikletshme: Thyerjen e xhamit antiplumb gjatë prezantimit të makinës.
Si një përgjigje ndaj një tweet-i, Elon ka konfirmuar se fakti që Franz von Holzhausen testoi më parë derën e Cybertruck me një çekiç bëri që xhami në brendësi të krisej dhe të bëhej lehtësisht i thyeshëm pas goditjes direkte me topin e hekurit.
Yup. Sledgehammer impact on door cracked base of glass, which is why steel ball didn’t bounce off. Should have done steel ball on window, *then* sledgehammer the door. Next time …
— Elon Musk (@elonmusk) November 25, 2019
Si për ta bërë më të besueshëm, Musk shperndau edhe këtë video në Twitter
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019