Siç u tregua nga CEO i Amazon, Andy Jassy, Amazon dhe Hyundai Motor Company kanë njoftuar një partneritet të gjerë strategjik.
“Hyundai është një kompani shumë inovative që ndan pasionin e Amazon për ta bërë jetën e klientëve më të mirë dhe më të lehtë çdo ditë,” tha CEO i Amazon Andy Jassy. “Partneriteti ynë i gjerë strategjik duhet të bëjë pikërisht këtë, nga ndryshimi i lehtësisë me të cilën klientët mund të blej automjete në internet për ta bërë të thjeshtë përdorimin e Alexa në automjetet Hyundai për argëtim, blerje, rregullime inteligjente në shtëpi dhe kontrolle kalendarike për t’i mundësuar Hyundai të transformojë përvojat e klientëve dhe operacionet e tij të biznesit duke kaluar në AWS. Ne mezi presim të shpikim së bashku për shumë vite .”
José Muñoz, shefi operativ global për Hyundai dhe president dhe CEO i Hyundai dhe Genesis Motor America North, dhe Marty Mallick, zëvendëspresident i Amazon për Biznesin në mbarë botën dhe zhvillimin e korporatave, zbuluan tre pika kryesore të bashkëpunimit në Auto Show në Los Angeles. Këto janë tre pikat kryesore që duhet të dini rreth këtij njoftimi:
- Në vitin 2024, tregtarët e automjeteve për herë të parë do të jenë në gjendje të shesin automjete në dyqanin e Amazon në SHBA dhe Hyundai do të jetë marka e parë e disponueshme për klientët për të blerë.
- Hyundai ka zgjedhur Amazon Web Services (AWS) si ofruesin e tij të preferuar të cloud-it për të përshpejtuar transformimin e tij dixhital duke përdorur aftësi të gjera dhe lider në industrinë AWS – nga llogaritja, ruajtja, baza e të dhënave dhe analitika tek inteligjenca artificiale (AI gjenerues dhe IoT).
- Automjetet e gjeneratës së ardhshme Hyundai do të jenë edhe më ndërvepruese me Alexa Built-in.