Meta mund t’i lejojë përdoruesit të paguajnë për Facebook dhe Instagram për të shmangur reklamat në feed-in e tyre, të paktën në Evropë.
New York Times raporton se Meta po konsideron një abonim me pagesë në produktet e saj të mediave sociale, si një përpjekje për të shuar shqetësimet e BE-së rreth privatësisë së të dhënave dhe reklamave. Nuk ka asnjë informacion mbi çmimin ose datën e lëshimit, dhe nuk është konfirmuar nëse produkti do të dalë në treg.
Meta nuk iu përgjigj kërkesës për koment. Kompania ka luftuar me BE-në dhe rregullatorët e tjerë evropianë rreth shkeljeve të dyshuara të privatësisë nga shërbimet e saj të ndjekjes së reklamave dhe transferimet e të dhënave. Komisioni i Irlandës për Mbrojtjen e të Dhënave e gjobiti Meta me $1.3 miliardë për transferimin e të dhënave të përdoruesve evropianë në SHBA, një shkelje e GDPR.
SHBA dhe BE nënshkruan një marrëveshje për transferimin e të dhënave në korrik, duke lehtësuar kufizimet në platformat e mediave sociale. Meta ka filluar tashmë të ofrojë mundësinë për të hequr dorë nga reklamat e personalizuara në BE, dhe thuhet se propozoi të shkojë më tej dhe ta zhvendosë atë si një opsion opt-in për të gjithë përdoruesit në këtë rajon.
Meta gjithashtu vonoi prezantimin e platformës së saj të re sociale, Threads, në Evropë për shkak të shqetësimeve rregullatore. Meta duket se është i shqetësuar për Aktin e ardhshëm të Tregut Dixhital që i pengon kompanitë të ripërdorin të dhënat personale të përdoruesve, përfshirë emrin dhe vendndodhjen e tyre.