Shitjet globale të orëve inteligjente kanë rënë për herë të parë, tregojnë shifrat e reja, kryesisht për shkak të një rënie të mprehtë të popullaritetit të liderit të tregut, Apple. Counterpoint thotë se 7% më pak pajisje të tilla u shitën në 2024 krahasuar me një vit më parë. Dërgesat e Apple Watches ranë me 19% gjatë kësaj periudhe.
“Shkaku më i madh i rënies ishte Amerika e Veriut, ku mungesa e Apple Watch Ultra 3 dhe përmirësimet minimale të shërbimeve në serinë S10 i shtynë konsumatorët të frenojnë blerjet”, tha Anshika Jain, analiste e lartë e kërkimit në Counterpoint. Apple u godit gjithashtu me ndalime të shitjeve dhe importeve në SHBA në fund të vitit 2023 dhe në fillim të 2024 për një patentë në lidhje me monitorimin e nivelit të oksigjenit në gjak.

Pavarësisht rënies së përgjithshme, vitin e kaluar pa një rritje masive në shitjet e orëve inteligjente të prodhuara në Kinë nga marka të tilla si Xiaomi, Huawei dhe Imoo. Shitjet në Kinë gjithashtu u rritën nga 19% e tregut në 25% në vit nga tremujori i fundit i 2023. Kjo ishte hera e parë që u regjistrua një numër më i madh shitjesh i orëve inteligjente sesa India apo Amerika e Veriut, sipas Counterpoint. Një tjetër që pësoi një rritje të ndjeshme të shitjeve ishte ai i orëve inteligjente për fëmijë.
Imoo, i njohur në Kinë si “Gjeniu i Vogël”, është i specializuar në orët inteligjente për fëmijë dhe pa një rritje prej 22% të shitjeve. Por Imoo u eklipsua nga një rritje prej 135% e dërgesave nga Xiaomi. Gjurmuesit e tij të aktivitetit Smart Band shiten për një fraksion të çmimit të rivalëve të prodhuar nga Apple dhe Samsung.