Po ju a jeni të sjellshëm kur flisni me AI? Dhe nëse jeni, a e bëni këtë sepse është gjëja e duhur për t’u bërë apo sepse keni frikë se në të ardhmen kjo gjë do t’ju dëmtojë?
Për rreth 12% të të anketuarve në një sondazh të ri, është me të vërtetë rasti që ata janë të sjellshëm me AI, sepse kanë frikë nga pasojat në të ardhmen. Kjo shifër u llogarit pas një studimi të kryer në dhjetor 2024 nga Future. Sondazhi me më shumë se 1000 njerëz zbuloi se ndërsa afërsisht 1 në 2 njerëz përdorin AI (51% e njerëzve të anketuar në SHBA dhe 45% në MB), jo të gjithë janë të sjellshëm me chatbot-et si ChatGPT.
Në SHBA, vetëm 67% e njerëzve që përdorin AI janë të sjellshëm me të, ndërsa në Mbretërinë e Bashkuar vetëm 71% janë të sjellshëm. Ndërsa kjo është shumica e njerëzve, dhe një rritje prej 3% dhe 11% respektivisht në çdo rajon krahasuar me një anketë të mëparshme tre muaj më parë, të dhënat tregojnë se kërkesat e prera dhe të shpejta janë arsyeja kryesore pse njerëzit harrojnë të thonë të lutem dhe faleminderit.

Duke u zhytur në statistikat e SHBA-së në mënyrë specifike, nga 67% e njerëzve të anketuar që thanë se janë gjithmonë të sjellshëm me AI, 82% u përgjigjën se e bënë këtë thjesht sepse është “mirë” të thuash “ju lutem” dhe “faleminderit” – pavarësisht nëse jeni duke folur me një AI apo me një njeri. Pjesa e mbetur prej 18% e këtij grupi thanë se ata janë të sjellshëm në rast se do të ketë ndonjëherë një kryengritje të AI – duke u mbështetur në mirësjelljen e tyre të mëparshme si një mjet mbijetese.
Nga 33% e pjesëmarrësve që përdorin AI dhe nuk janë të sjellshëm, ndërkohë, 2/5 thanë se nuk e shohin kuptimin në të qenit i sjellshëm, ndërsa pjesa tjetër thjesht po i mbajnë kërkesat e tyre për AI të shkurtra dhe konkrete.
Njerëzit në Mbretërinë e Bashkuar janë me sa duket pak më të sjellshëm me AI sesa përdoruesit në SHBA, me 71% të britanikëve të anketuar që thonë se nëse ndërveprojnë me AI ishin gjithmonë të sjellshëm (një rritje prej 11% krahasuar me sondazhin e mëparshëm). Nga ai 71%, 83% e përdoruesve të sjellshëm thanë se gjithmonë thoshin ju lutem dhe faleminderit AI sepse është gjëja e duhur për t’u bërë, ndërsa 17% ishin të shqetësuar për të ardhmen.
Pastaj përsëri, duket se ka një arsye tjetër për të qenë i sjellshëm me një AI – mund të përmirësojë rezultatet. Siç thotë Ghergich, “Rezulton se të jesh i sjellshëm me AI-n tënde nuk është thjesht të jesh i mirë për asgjë – është një taktikë e zgjuar. Studimet tregojnë se kur jemi të sjellshëm, ne aktivizojmë modele në AI që lidhen me komunikimin njerëzor të dobishëm dhe të detajuar.
Kërkesat e sjellshme mund të përmirësojnë performancën e AI deri në 30%.