Më shumë se 200 milionë përdorues po i drejtohen ChatGPT çdo javë, sipas shifrave të reja të publikuara nga OpenAI. Ky është sa dyfishi i numrit të përdoruesve aktivë javor të raportuar nga laboratori i AI nëntorin e kaluar, dhe vjen pasi më shumë veçori u vunë në dispozicion të përdoruesve që nuk paguanin.
OpenAI po përballet me konkurrencë në rritje në hapësirën e AI chatbots me kompani të ndryshme që prezantojnë veçori të reja unike, po aq të mira sa GPT-4o. Pavarësisht sfidës nga Meta, Anthropic, Google dhe të tjerët — ChatGPT duket se ende po dominon.
Shifrat nga OpenAI tregojnë gjithashtu për një rritje të madhe të përdoruesve të API dhe ndërmarrjeve me 92% të kompanive të Fortune 500 që përdorin produkte të OpenAI dhe përdorimi i API-së është dyfishuar që nga korriku. Kjo pasoi lëshimin e modelit shumë të lirë GPT-4o mini.
OpenAI nuk mund të rrijë duarkryq dhe të relaksohet megjithëse po përballet me sfida nga Apple me Apple Intelligence që ofron disa nga të njëjtat funksione thelbësore falas, Google duke vendosur Gemini në gjithçka që bën dhe Meta po përpiqet që MetaAI të mundë ChatGPT këtë vit.
“Njerëzit po përdorin mjetet tona tani si pjesë të jetës së tyre të përditshme, duke bërë një ndryshim të vërtetë në fusha si kujdesi shëndetësor dhe arsimi – pavarësisht nëse është ndihma me detyrat rutinë, zgjidhjen e problemeve të vështira ose zhbllokimin e kreativitetit”, tha CEO Sam Altman në një deklaratë për Axios.