LG Electronics (LG) ka lançuar fushatën e saj të re globale Life’s Good, duke kryer aktivitete të ndryshme të riprezantimit të markës me identitetin e saj më dinamik dhe rinor.
Duke filluar nga 22 gushti, kompania hapi fushatën e saj globale Life’s Good, duke zbuluar reklama dixhitale out-of-home (OOH) në disa nga monumentet më ikonike të botës, duke përfshirë vendndodhjet në Dubai, Londër, Nju Jork, Vietnam dhe Seul. Çdo imazh i gjallë dhe video magjepsëse është krijuar me përpikëri për të shfaqur temat vizuale të rinovuara të LG.
Me fushatën e saj globale, kompania synon të përcjellë mesazhin “Jeta është e bukur” për klientët, duke i frymëzuar dhe inkurajuar ata që të kenë një qëndrim optimist për jetën. Në dritën e pasigurisë dhe paqëndrueshmërisë në rritje në mbarë botën për shkak të ndryshimeve pas pandemisë, qëllimi përfundimtar i fushatës është të gëzojë klientët dhe të përhapë një ndikim pozitiv.
Së bashku me prezantimin e markës së saj të përditësuar dhe identitetit vizual, fushata e re synon të ndajë filozofinë dhe vlerat e kompanisë. Kompania ka qenë e angazhuar vazhdimisht për të mishëruar kuptimin e vërtetë të shprehjes “Life’s Good”.
Reklamat më të fundit të LG-së mund të shihen në Burj Khalifa të Dubait, ndërtesa më e lartë në botë, qiellgërvishtësi Landmark 81 në Vietnam, billbordet dixhitale të kompanisë në Times Square të Nju Jorkut dhe Circus Piccadilly në Londër, ekrani i jashtëm LED i LG-së në Óvalo Gutiérrez në Peru, në Indi, si dhe në hapësira të zgjedhura në Korenë e Jugut, duke tërhequr vëmendjen e audiencës globale.
Fushata shtrihet gjithashtu në autobusët e dashur dykatësh të Londrës, të kuq, të cilët aktualisht paraqesin sloganin Life’s Good të LG – të rinovuar vizualisht si pjesë e një strategjie inovative të rishpikjes së markës. Videot e reklamave shfaqin “Fytyrën e së Ardhmes”, fytyra e buzëqeshur e formuar nga shkronjat “L” dhe “G” angazhohet dhe argëton; duke tundur kokën, duke tundur dhe duke treguar një sërë emocionesh të ndryshme. Videoja është gjithashtu e mbushur me bollëkun rinor të LG Active Red, shtesa më e fundit në paletën kryesore të ngjyrave të kompanisë.
Duke filluar nga 25 gushti, kompania do të prezantojë veçori ekskluzive, duke përfshirë “LG Finger Heart Filter” dhe “Life’s Good Sticker Package“, të përshtatura për platformat kryesore të mediave sociale si Instagram dhe TikTok. Këta elementë krijues, të disponueshëm falas për të gjithë përdoruesit, janë pjesë e planit më të gjerë të kompanisë për të nisur një fushatë pjesëmarrjeje globale, duke lidhur klientët me markën e saj në mënyra të reja dhe emocionuese.
Kompania gjithashtu planifikon të publikojë përmbajtje bashkëpunimi me influencues të ndryshëm dhe filma të markave përmes kanaleve sociale globale të LG-së për të përcjellë kuptimin e Life’s Good dhe vlerat thelbësore të markës tek klientët në mënyrë më autentike.
LG ka bashkëpunuar me një koleksion influencuesish globalë, të gjithë duke mishëruar frymën e “optimistëve të guximshëm” dhe duke gdhendur me besim shtigjet e tyre, duke përfshirë këngëtaren dhe aktoren amerikane Ëilloë Smith; notari dhe kantautori kombëtar australian Cody Simpson; dhe modelja nigeriane-koreane Jenny Park. Nëpërmjet këtyre partneriteteve kuptimplotë, LG synon të përforcojë mesazhin e Jetës së Mirë, duke nxitur frymëzim dhe shpresë midis klientëve në mbarë botën. Në korrik, LG deklaroi vizionin e saj për t’u transformuar në një “kompani të zgjidhjeve inteligjente të jetës” që mund të lidhë dhe zgjerojë përvojat e ndryshme të klientëve dhe ka kryer vazhdimisht aktivitetet e saj të rishpikjes së markës në pika të ndryshme kontakti me klientët, si një nga strategjitë e saj kryesore.
“LG është e përkushtuar të komunikojë në mënyrë aktive dhe të ofrojë përvoja inovative të klientëve që evoluojnë me kohën, duke njohur nevojat në ndryshim të klientëve,” tha Lee Jeong-seok, kreu i Qendrës Globale të Marketingut të LG Electronics. “Ne synojmë të përmirësojmë komunikimin tonë me klientët duke ndarë sinqerisht vlerën tonë thelbësore dhe mesazhin e Life’s Good. I mbushur me optimizëm, ky mesazh do t’u shpërndahet klientëve në mbarë botën në pika të ndryshme kontakti me klientët.”