Një studim i ri shqyrton nëse AI mund të ndihmojë në detyrat krijuese, dhe gjeneron rezultate të përziera: njerëzit më pak kreativë merrnin një ndihmë të konsiderueshme në shkrimin e tregimeve të shkurtra nga AI – por kur përdorej kolektivisht kreativiteti zbehej.
Studimi u krye nga studiuesit Anil Doshi dhe Oliver Hauser në University College London dhe University of Exeter, përkatësisht, dhe u botua në Science Advances. Dhe ndërsa është domosdoshmërisht e kufizuar për shkak të përqendrimit të saj në tregime të shkurtra, duket se konfirmon ndjenjën që shumë kanë shprehur: se AI mund të jetë e dobishme, por në fund nuk ofron asgjë vërtet të re në përpjekjet krijuese.
“Studimi ynë përfaqëson një pikëpamje të hershme mbi një pyetje shumë të madhe se si modelet e mëdha gjuhësore dhe AI gjeneruese në përgjithësi do të ndikojnë në aktivitetet njerëzore, përfshirë kreativitetin,” tha Hauser. “Ndërsa ka potencial të madh që kjo teknologji të ketë ndikime të mëdha në media dhe krijimtarinë në përgjithësi, do të jetë e rëndësishme që AI në fakt të vlerësohet me rigorozitet – në vend që thjesht të zbatohet gjerësisht, nën supozimin se do të ketë rezultate pozitive.”
Eksperimenti bëri që qindra njerëz të shkruanin tregime shumë të shkurtra (tetë fjali ose më shumë), për çdo temë, por të përshtatshme për një audiencë të gjerë. Një grup e krijoi vetë historinë; një grupi i dytë pati mundësinë të konsultohej me GPT-4 për një ide të vetme historie me disa fjali, ndërsa një i tretë mund të gjeneronte deri në 5 histori të tilla.
Pas kryerjes së vlerësimeve, studiuesit zbuluan se personat që nuk kishin një anë të mirë krijuese në shkrim përfituan nga përdorimi i AI për të shkruajtur histori më të mira. Nga ana tjetër, personat që kishin aftësi më të mira krijuese, nuk panë ndonjë përmirësim të rëndësishëm pas përdorimit të AI.
Një tjetër problem që qëndron në përdorimin e AI është gjenerimi i një historie të ngjashme me të tjerat. Studiuesit zbuluan se kërkimi i ndihmës së inteligjencës artificiale bëri që tregimet të jenë më afër nivelit mesatar për kategorinë e tyre.