Një raport i ri nga Shoqata Amerikane e Mushkërive thekson përfitimet e rëndësishme shëndetësore që do të ofronte një tranzicion drejt automjeteve elektrike (EV-të), veçanërisht për fëmijët, të cilët janë shumë të ndjeshëm ndaj problemeve me frymëmarrjen.
Zbulimet sugjerojnë se nëse të gjitha automjetet e reja të shitura deri në vitin 2035 emetojnë zero gazra, kjo mund të rezultojë në 2.7 milionë kriza astmatike më pak tek fëmijët, së bashku me një reduktim prej 147,000 rastesh të bronkitit akut. Për më tepër, raporti parashikon 2.67 milionë më pak raste të simptomave të rrugëve të sipërme të frymëmarrjes dhe 1.87 milionë më pak simptoma të rrugëve të poshtme të frymëmarrjes te fëmijët, si dhe 508 vdekje foshnjore më pak.
Laura Kate Bender, zëvendëspresidentja kombëtare e Healthy Air në American Lung Association, theksoi rëndësinë e përqendrimit te fëmijët, duke thënë: “Fëmijët janë në rrezik më të madh nga ndotja e ajrit, mushkëritë e tyre janë ende në rritje“. Ajo shtoi nga përvoja e saj personale, “Mund të them se si një person që u rrita me astmë, kam shkuar në urgjencë më shpesh sesa mendoj se prindërit e mi do të kishin dashur.”
Automjetet me motorë me djegie të brendshme janë kontribuesit kryesorë në ndryshimet klimatike, përgjegjëse për më shumë se një të katërtën e emetimeve globale. Kjo ka çuar në nisjen e përpjekjeve globale për të përshpejtuar adoptimin e automjeteve elektrike, të cilat reduktojnë ndjeshëm ndotësit atmosferikë. Fëmijët, veçanërisht ata me një rrezik më të lartë për probleme të frymëmarrjes, do të përfitonin shumë nga ky tranzicion.
Arritja e këtij qëllimi supozon shitjen e vetëm makinave elektrike të pasagjerëve deri në vitin 2035 dhe automjeteve elektrike të rënda deri në vitin 2040, së bashku me një rrjet energjie pa varësi nga karburantet fosile. Bender theksoi ndërlidhjen e automjeteve elektrike dhe një rrjeti energjie të pastër, duke theksuar, “Ne i shohim të dyja si të pandashme. Kështu mund të arrini përfitimet më të mëdha të mundshme shëndetësore.”
Pavarësisht rritjes së vazhdueshme të shitjeve të automjeteve elektrike, të cilat përbënin pak më shumë se 8% të të gjitha shitjeve të automjeteve në vitin 2023, kalimi në një treg ekskluzivisht të automjeteve elektrike përballet me sfida, duke përfshirë kostot e larta dhe shqetësimet për infrastrukturën e karikimit. Për më tepër, jetëgjatësia e automjeteve me benzinë, të cilat kanë një moshë mesatare prej 12 vjetësh sot krahasuar me 9.6 vjet në vitin 2002, e ndërlikon procesin e tranzicionit të flotës.