Studiuesit kanë zhvilluar një bateri të qëndrueshme me jone litiumi duke përdorur manganin si një material në elektrodë, i cili mund të revolucionarizojë industrinë e automjeteve elektrike.
Botuar në ACS Central Science, studimi nxjerr në pah një përparim në përdorimin e LiMnO2 për të përmirësuar performancën dhe stabilitetin e baterisë. Kjo risi jo vetëm që rrit aftësitë e karikimit të shpejtë, por gjithashtu trajton problemin e shpërbërjes së manganit.
Bateritë me jone litiumi janë tepër të kushtueshme kur bëhet fjalë për botën e baterive të rikarikueshme. Ndërsa automjetet elektrike bëhen gjithnjë e më të pranishme në botë, një bateri me energji të lartë dhe me kosto të ulët që shfrytëzon aftësitë e manganit (Mn) mund të jetë një opsion i qëndrueshëm për t’u bërë komercialisht i disponueshëm dhe i përdorur në industrinë e automjeteve.
Aktualisht, bateritë e përdorura për fuqizimin e automjeteve elektrike (EV) janë të bazuara në nikel (Ni) dhe kobalt (Co), të cilat mund të jenë të shtrenjta dhe të paqëndrueshme për një shoqëri me një dëshirë në rritje për automjete elektrike. Duke ndërruar materialet e elektrodës pozitive në një material me bazë litium/mangan, studiuesit synojnë të ruajnë performancën e lartë të materialeve me bazë Ni/Co, por me një kthesë të qëndrueshme dhe me kosto të ulët.
Bateritë Li-jon nuk janë “lojtarë të rinj” në fushën e elektronikës së rikarikueshme, por ka gjithmonë mënyra për të përmirësuar metodat tashmë të besueshme. LiMnO2 si material elektrodë është studiuar në të kaluarën, por gjithmonë ka qenë i kufizuar nga performanca e elektrodës. Nuk ka gjithashtu asnjë rënie të tensionit të raportuar duke përdorur LiMnO2 me nanostrukturën e re, që është e zakonshme në materialet me bazë mangani.
Rënia e tensionit është një fenomen në të cilin voltazhi zvogëlohet gradualisht, me kalimin e kohës duke ulur performancën dhe reagimin e një pajisje elektronike, por nuk është prezente në këtë rast.