HMD, kompania që qëndron pas telefonave të markës Nokia, lançoi të mërkurën një telefon Barbie që ju lejon të kryeni telefonata, të dërgoni mesazhe dhe vjen me një dizajn klasik të palosshëm – por pa akses në internet ose media sociale.
HMD Barbie Phone vjen me një ngjyrë rozë të ndezur dhe ka një logo të theksuar “Barbie” në anën e pasme. Është rezultat i një partneriteti me Mattel, gjiganti i prodhimit të lodrave pas ekskluzivitetit Barbie, i cili ka prodhuar dhe shitur lodra dhe aksesorë Barbie që nga viti 1959.
Telefoni është i disponueshëm për blerje në Mbretërinë e Bashkuar duke filluar nga e mërkura për 99£. Një dalje dhe në tregun e SHBA është planifikuar “së shpejti”, sipas HMD, e cila shtoi se do të zbulojë detaje të sakta të lëshimit të SHBA në mediat sociale.
Ndryshe nga telefonat inteligjentë që ofrojnë akses në internet, telefoni Barbie i HMD nuk do të lidhet me internetin. Firma po kërkon të përfitojë nga një tendencë në zhvillim vitet e fundit mes konsumatorëve kryesisht Gen Z që përqafojnë të ashtuquajturat “telefona budallenj”, të cilëve u mungon interneti dhe ofrojnë vetëm veçori themelore si mesazhet, thirrjet dhe kamera. Koncepti i një “detoksi dixhital” është bërë më i popullarizuar gjatë viteve të fundit pasi konsumatorët janë përpjekur të kufizojnë efektet e dëmshme të mediave sociale në jetën e tyre të përditshme.
Në një deklaratë të mërkurën Lars Silberbauer, shefi i marketingut për HMD tha: “Ky telefon ju inkurajon të hiqni dorë nga smartfoni në momentet kur thjesht dëshironi më pak shfletim dhe më shumë argëtim, të gjitha me ndihmën e një ikone të vërtetë kulturore, Barbie.”
Telefoni Barbie vjen i pajisur me një kamerë 0.3 MP, së bashku me një flash dhe kur shkrepin një foto, përdoruesit mund të shtojnë një kornizë Barbie nëpër fotot e tyre. Pajisja do të shitet gjithashtu me një mbrojtëse Barbie në ngjyrë rozë të ndezur. Ajo vjen gjithashtu me stickers Barbie dhe një rrip telefoni me rruaza pasteli.
HMD dhe Mattel shpresojnë të shfrytëzojnë zhurmën që u rrotullua rreth ekskluzivitetit të Barbie vitin e kaluar nga fundi i filmit “Barbie” të vitit 2023. CCS Insight po parashikon shitje premtuese për pajisjen. Ajo vlerëson se HMD do të shesë 400,000 njësi të telefonit të saj Barbie në Mbretërinë e Bashkuar këtë vit.