Menjëherë pas lançimit të PlayStation 5 Pro, Sony zbuloi se ka shitur 65.5 milionë PlayStation 5 në fund të tremujorit të dytë 2024. Ndërsa shitjet e konsolës ranë 1.1 milionë njësi nga e njëjta periudhë e vitit të kaluar (dhe janë ulur 2 milionë njësi në total në 2024), kjo u kompensua më shumë nga shitjet e 77.7 milionë njësive video-lojra, 14.9% më shumë nga tremujori i dytë 2023.
Përdoruesit mujorë aktivë të PlayStation Network të Sony mbetën në 116 milionë, pavarësisht rritjes së madhe të çmimeve në fund të vitit të kaluar. Rezultati neto? Të ardhurat u rritën me 9% dhe fitimi operativ u rrit me 73% në 2.91 miliardë dollarë.
Duke pasur parasysh këto fitime dhe faktin që kompania ka gati për Krishtlindje një konsolë të re, më të shtrenjtë (dhe ndoshta më fitimprurëse), Sony ishte pozitiv për pjesën tjetër të vitit, duke rritur paksa parashikimin e të ardhurave.
Një pjesë e madhe e historisë së shitjeve të lojërave të Sony është suksesi i aksionit RPG Black Myth: Wukong, i cili thuhet se shiti 20 milionë njësi në tremujorin e dytë (përfshirë versionin për PC). Një tjetër performancë e lartë u arrit nga titulli i prezantuar nga vetë Sony, Astro Bot.
Sony ka ende dy tremujorë në vitin e tij fiskal, i cili përfundon më 31 mars. Titujt e ardhshëm që priten të prezantohen nga kompania përfshijnë Assassin’s Creed Shadow dhe Monster Hunter Wilds, të dyja do të prezantohen në shkurt 2025.
Megjithatë, viti fiskal i Sony 2025 duke filluar në prill mund të jetë tepër i suksesshëm me lojëra shumë të pritura si Ghost of Yotei, Death Stranding 2, DOOM: The Dark Ages dhe Grand Theft Auto VI që do të vijnë më vonë vitin e ardhshëm.