CEO i EA Andrew Wilson konfirmoi se kompania po mendon të shtojë praninë e reklamave në lojërat më të luajtura të kompanisë, të cilat shiten paraprakisht për rreth $70 secila.
Në pjesën Q&A gjatë mbledhjes së fundit të fitimeve të EA, Eric Sheridan nga Goldman Sachs pyeti Wilson për përfshirjen dinamike të reklamave në lojërat klasike të kompanisë. Wilson tha: “…Reklamimi na krijon një mundësi për të qenë një shtytës domethënës i rritjes për ne.” Ai më pas vazhdoi, “…ne kemi ekipe brenda kompanisë që shikojnë se si të bëjmë implementime shumë të menduara brenda përvojave tona të lojës.“
Reklamat e integruara në lojë janë një progres i natyrshëm, veçanërisht pasi industria e lojërave pritet të rritet në $583 miliardë deri në vitin 2030. Disa lojtarë e konsiderojnë këtë një shpërqendrim, por të tjerë e pranojnë atë si një fakt të jetës për sa kohë që reklamat integrohen në mënyrë të natyrshme dhe nuk ndërpresin lojën – si për shembull të mos shfaqen me zë të lartë, të mos bllokojnë përmbajtjen në lojë ose ta ndërpresin atë vetëm për t’ju thënë se duhet ta blini këtë produkt ose të abonoheni në këtë shërbim.
Fatkeqësisht, EA ka pasur disa raste të integrimit të dobët të reklamave në lojë. Në vitin 2020, kompania vendosi reklama në ekran të plotë në lojë për shfaqjen televizive The Boys në UFC 4. Baza e saj e lojtarëve e priti shumë keq këtë vendosje të reklamave, veçanërisht pasi ndërpriste lojën. Ky reagim bëri që EA ta hiqte menjëherë këtë skemë reklamimi.