Epic Games, Electronic Arts, Roblox, Microsoft, Activision Blizzard, Mojang Studios, Supercell dhe Ubisoft janë objektivi i një ankese të re të konsumatorëve për lojëra celulare të paraqitur nga Organizata Evropiane e Konsumatorëve (BEUC).
Me pak fjalë, BEUC po akuzon kompanitë se “po mashtrojnë lojtarët” për të shpenzuar para për blerjet brenda aplikacionit me taktika mashtruese të marketingut. Si pjesë e ankesës, BEUC lëshoi një raport prej 36 faqesh që detajon pretendimet e tij.
Raporti akuzon kompanitë e lojërave video për përdorimin e “praktikave të dëmshme komerciale” duke përfshirë loot boxes, dizajnet mashtruese, monedhat premium në lojë dhe marketingun agresiv për të mashtruar lojtarët – veçanërisht fëmijët – për të bërë blerje brenda aplikacionit.
“Anëtarët e BEUC kanë identifikuar raste të shumta ku lojtarët mashtrohen dhe nxiten për të shpenzuar më tepër para,” tha Drejtori i Përgjithshëm i BEUC Agustin Reyna në një deklaratë. “Rregullatorët duhet të veprojnë, duke e bërë të qartë se edhe pse bota e lojërave është virtuale, ajo ende duhet të respektojë rregullat e botës reale. Sot, monedhat premium në lojë po mashtrojnë qëllimisht konsumatorët, sidomos fëmijët. Kompanitë janë tepër të vetëdijshëm për cënueshmërinë e fëmijëve dhe përdor truket për të joshur konsumatorët e rinj që të shpenzojnë më shumë.”
Nëpërmjet TechCrunch, Video Games Europe — e cila përfaqëson shumë nga kompanitë e videolojërave në BE — e kritikoi ankesën në deklaratën e saj. Koalicioni gjithashtu vuri në dukje se lojërat celulare mund të luhen pa shpenzuar para.
BEUC është një grup konsumatorësh dhe për këtë arsye nuk mund të vendosë asnjë rregull për shtetet e tij anëtare. Por raporti i tij sugjeron marrjen e masave juridike të mundshme, duke përfshirë një ndalim të blerjeve në lojë dhe në aplikacion të bëra nga lojtarët e mitur, si dhe një ndalim të monedhave premium në lojë. Mbetet për t’u parë nëse do të merren masa nga autoritetet e BE ndaj kësaj ankese.