Baldur’s Gate 3 ishte një nga lojërat më të mira të vitit 2023 dhe lehtësisht një nga historitë më të mëdha të suksesit të vitit. Dhe siç mund ta prisni, gjithë ai vlerësim dhe adhurim bëri që loja të fitonte shumë çmime në shfaqje dhe ngjarje të ndryshme.
Sipas drejtorit të studios që zhvilloi lojën, numri i madh i çmimeve të fituara në fakt filloi të shkaktonte disa probleme për studion. Në nëntor 2023, Baldur’s Gate 3 fitoi çmimin Ultimate Game of the Year në Golden Joystick Awards. Dhe më pas vazhdoi të fitonte shumë çmime të tjera në evente të mëdha dhe të vogla. Madje bëri diçka që nuk ishte parë më parë—fitoi të pesë çmimet kryesore Game of the Year Awards.
Por të gjitha ato çmime, megjithëse vlerësohen, kanë bërë që zhvilluesi Larian Studios të dërgojë zhvillues për të marrë trofetë e fituar, gjë që çoi në disa probleme në zhvillimin e lojës. Në një intervistë, CEO i Larian dhe drejtori i Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, pranoi se të gjitha çmimet ngadalësuan punën e studios.
“Ajo ndikon në zhvillimin – ka shumë çmime,” tha Vincke. “Ky ka qenë një problem i vërtetë.” Sipas tij, sapo ekipi e kuptoi se do të vazhdonte të fitonte kaq shumë çmime, ata filluan “të ndërronin ekipet” dhe të dërgonin “njerëz të ndryshëm” në të gjitha eventet e ndarjes së çmimeve për të shmangur ndërprerjen e punës në zhvillimin e lojës.
Vincke tha se suksesi i Baldur’s Gate 3 ishte pothuajse “i tepërt“. Por ekipi ende dërgon njerëz për të mbledhur çmimet sepse “ata janë të rëndësishëm” dhe zhvilluesit “e vlerësojnë vërtet” të gjithë mbështetjen dhe lavdërimet. Megjithatë, Vincke sugjeroi se do të ishte “mirë nëse të gjithë do të pranonin” të mbanin shfaqje çmimesh në të njëjtën kohë pasi në të vërtetë mund të jetë disi lodhëse.