Netflix është gati t’i tregojë botës se sa njerëz i shikojnë filmat dhe serialet në platformë. Të martën, kompania publikoi të dhënat globale të shikuesve përgjatë 6 muajve të fundit për çdo titull në shërbimin e saj. Kjo është hera e parë që Netflix bën një veprim të tillë, dhe ka premtuar se do të vazhdojë këtë traditë në të ardhmen.
Thrilleri politik The Night Agent ishte seriali më i shikuar globalisht në gjysmën e parë të 2023, duke gjeneruar 812.1 milionë orë shikim, tha Netflix. Kjo u pasua nga sezoni 2 i dramës familjare Ginny & Georgia dhe debutimi i The Glory, një serial koreano-jugor. Ginny & Georgia kishin audiencën më të madhe nëse merrni parasysh të gjitha sezonet e tij.
Ky zbulim nga Netflix – më i detajuari ndonjëherë për çdo shërbim transmetimi – pason një luftë disa mujore midis sindikatave të punës së Hollywood dhe studiove të mëdha. Pas grevës së vazhduar, shkrimtarët dhe aktorët do të fitojnë më shumë kompensim për punën e tyre dhe paga do të varet pjesërisht nga këto të dhëna të shikuesve në SHBA që Netflix publikon.
Tani, kompania po u jep të gjithëve – shikuesve, furnitorëve dhe konkurrentëve – një vështrim më të thellë në atë që njerëzit po shikojnë përmes “What We Watched: A Netflix Engagement Report“.
“Gjatë 16 viteve të fundit të transmetimit, një kërkesë konstante ka qenë shikimi i më shumë të statistikave mbi shikueshmërinë,” tha shefi ekzekutiv i Netflix, Ted Sarandos në një deklaratë për gazetarët. Mungesa e transparencës krijoi “mosbesim me kalimin e kohës” me krijuesit, tha ai. Për vite me radhë, Netflix refuzoi të zbulonte shifrat e shikueshmërisë, me shërbimet e tjera kryesore të transmetimit që pasuan.
Kohët e fundit, shkrimtarët dhe producentët kanë kritikuar Netflix, duke argumentuar se po fshehte të dhënat e audiencës për të shmangur pagimin e detyrimeve më të mëdha për programet e tij më të suksesshme.