Apple ka kërkuar falje pas publikimit të një reklamë që synonte të shfaqte iPad Pro të ri, por që tërhoqi shumë kritika nga persona të ndryshëm në komunitetit e krijuesve. Në një deklaratë të dhënë për Ad Age, Tor Myhren, nënkryetari i marketingut i Apple, tha se kompania “nuk e transmetoi siç duhet mesazhin e saj”.
“Kreativiteti është në ADN-në tonë në Apple dhe është tepër e rëndësishme për ne që të dizajnojmë produkte që fuqizojnë krijuesit në të gjithë botën”, tha Myhren për Ad Age. “Qëllimi ynë është të festojmë gjithmonë një mori mënyrash se si përdoruesit shprehen dhe sjellin idetë e tyre në jetë përmes iPad. Nuk e transmetuam siç duhet mesazhin dhe na vjen keq.”
Të martën, Apple prezantoi iPad Pro të fuqizuar nga procesori M4, të cilin kompania e përshkroi si produktin e saj më të hollë që ka krijuar ndonjëherë. Për të reklamuar të gjitha mundësitë krijuese me iPad, ai lëshoi një reklamë të titulluar “Crush!” që ku shfaqen objekte të tilla si një piano, disqe, bojë dhe vepra të tjera që rrafshohen nën presionin e një shtypësi hidraulik.
Në fund, mbetet vetëm një gjë: një iPad Pro. Ekipi i Apple mendoi se kishte bërë një punë mjaft të mirë fillimisht me këtë reklamë, por krijues të ndryshëm e kritikuan startegjinë e ndjekur. Hugh Grant e quajti atë një “shkatërrim të përvojës njerëzore“.