Që të gjithë e njohim linjën AMG të makinave të prodhuara nga Mercedes-Benz, të cilat njihen jo vetëm për pamjen e tyre kaq mahnitëse por edhe për performancën e tyre në rrugë.
Tashmë kompania sapo ka prezantuar një makinë të re AMG hibride të quajtur AMG 63 S E Performance, siç mund ta quajmë ndryshe “mbreti i ri i shpejtësisë”, pasi është modeli më i shpejtë AMG që Benz ka prodhuar ndonjëherë. Kjo makinë arrin shpejtësinë 100km/h nga qetësia për vetëm 2.8 sekonda.
E prezantuar gjatë GP të Kinës – pa dyshim se ku skuadra F1 e Merc-AMG mund të ketë menduar ta përdorë atë në vend të W15 problematike – GT-ja e re merr konfigurimin shumë të komplikuar hibrid V8 të AMG-së që kemi parë të vendosur në makinën me katër dyer. Kështu që kombinon motorin e njohur 4.0-litërsh biturbo V8 me një motor elektrik dhe bateri për një total prej 805 kuajfuqish. Dy njësitë e fundit elektronike janë montuar në boshtin e pasmë për shpërndarje më të mirë të peshës, dhe vetë bateria është pak e papërshtatshme: 6.1 kWh, megjithëse përmban qeliza që ftohen individualisht.
Duke folur për këtë, motori elektrik vjen me marshe të saja me dy shpejtësi dhe ndryshimin e kufizuar të rrëshqitjes. Është në gjendje të sigurojë 200 kuajfuqi në boshtin e pasmë kur nis, ose në boshtin e përparmë nëpërmjet konfigurimit AWD të Mercedes kur rrëshqitja rritet në pjesën e pasme, ose si një nxitje kur përshpejton.
Ka tetë modalitete: electric, battery hold, comfort, slippery, sport, sport+, race dhe individual. Të gjithë ata ndryshojnë konfigurimin e motorit dhe marsheve, drejtimin, amortizimin dhe madje edhe zhurmën. Dhe në secilën prej tyre, bateria mund të ringarkohet menjëherë nga shtypja e frenave.