Makina hibride e RedBull e dizenjuar për përdorim të përditshëm, RB17, do të përdorë teknologji që janë të ndaluara në Formula 1.
Kjo supermakinë me motor V10 me 1250 kuaj fuqi do të vijë këtë vit me vetëm 50 njësi të prodhuara me një normë prej 15 të tilla në vit. Emri RB17 vjen nga ekipi që e kapërceu atë në mënyrë kronologjike me projektet e tij F1 midis 2020 dhe 2021, kur ata miratuan emrat e shasisë RB16 dhe RB16B.
RB16B është ajo që përfundimisht e shtyu Max Verstappen drejt Kampionatit të tij të parë Botëror F1 në 2021, pas një beteje të gjatë një sezoni me Lewis Hamilton. Projektuesi Adrian Newey konfirmoi se RB17 do të ishte në gjendje të arrinte nivele të performancës F1 në një pistë, për shkak të përdorimit të teknologjisë që më parë ishte e ndaluar të përdorej.
Newey konfirmoi kur foli për podcastin Talking Bull: “Nëse drejtohet nga një pilot profesionist, makina është e aftë të regjistrojë një kohë po aq të shpejtë sa një makinë e Formula 1.” “Për të arritur atë [performancë] ne kemi provuar gjithçka në mënyrë që të ketë një ‘blown diffusor’ si dhe amortizues aktiv gjithashtu.”
Një nga pjesët kryesore të teknologjisë që makina do të përdorë është amortizuesit aktiv, diçka që u ndalua në F1 pas sezonit 1993. “Kjo gjë bën të mundur që makina, e cila është me dy vende, mund të prodhojë atë lloj performance,” vazhdoi ai.
“Duke u fokusuar te pesha, do të jetë më pak se 900 kilogramë, shumë më e lehtë se çdo makinë normale rrugore apo pista. Por në të njëjtën kohë do të ketë 1000 kuaj fuqi. V10, normalisht i aspiruar. Do të krijojë një tingull fantastik”, tha Newey. “Por ne kemi gjithashtu një motor elektrik me 200 kuaj fuqi dhe që përmbush një sërë funksionesh. Është e qartë se është 200 kuaj fuqi shtesë, por gjithashtu zbut ndryshimin e marsheve, siguron marshin e indietros, marshin e parë.”