Pas debutimit në klasën e makinave pesë metra të gjata, Kia fitoi menjëherë vlerësimin e jurisë prej 27 anëtarësh me çmimin “Makina Gjermane e Vitit 2024” (GCOTY). SUV elektrik Kia EV9, është përzgjedhur në kategorinë “Luxury”. Këtu përfshihen të gjitha modelet me çmim bazë mbi 70,000 Euro. Kia EV9 mbizotëroi ndaj 8 modeleve të tjera që ishin në garë.
Kia EV9 tani është modeli i dytë i disponueshëm si një automjet elektrik i dedikuar me bateri, duke ndjekur hapat e modelit të shumëvlerësuar EV6, i cili u emërua Makina Evropiane e Vitit 2022. Kia EV9 është në dispozicion për porosi në Evropë që nga ajo kohë korrik, dhe njësitë e para të destinuara për klientët evropianë do të dorëzohen në fund të këtij viti.
“Si flagship-i i ri i Kia-s, EV9 luan një rol kyç në transformimin e markës sonë në një ofrues kryesor të EV. Me hapësirën e brendshme jashtëzakonisht të personalizueshme dhe të gjerë, dizajnin mbresëlënës dhe teknologjinë e karikimit ultra të shpejtë, ai vendos standarde të reja në segmentin SUV, “tha Won-Jeong Jeong, President i Kia Europe. “Ne jemi shumë krenarë që EV9 u emërua “Makina Luksoze Gjermane e Vitit” edhe para se të lançohej, pasi është një sinjal i fortë që marka Kia dhe strategjia e saj e elektrifikimit njihen dhe shpërblehen nga ekspertët e industrisë gjermane.”
Në konkursin GCOTY i cili u mbajt për të gjashtën herë këtë vit, një juri prej 27 gazetarësh të tregtisë testoi dhe vlerësoi gjithsej 48 modele të reja. Konkursi është i ndarë në pesë kategori: “Kompakt”, “Premium” ,“Luksoz” , “New Energy” dhe “Performancë”. Juria tani do të zgjedhë fituesin e përgjithshëm nga pesë më të mirët në të gjitha kategoritë, i cili do të shpallet në fillim të tetorit.
EV9 është modeli më i madh i Kia që ofrohet në Evropë deri më sot. Ashtu si EV6, ai bazohet në platformën elektrike E-GMP (Electric-Global Modular Platform) dhe është gjithashtu i aftë për teknologjinë e karikimit ultra të shpejtë 800 volt, duke i dhënë atij një nga performancat më të mira të karikimit në klasën e tij. Në kushte ideale, bateria 99.8 kWh mund të fitojë deri në 239 km lëvizshmëri në vetëm 15 minuta karikim.
eSUV është i disponueshëm në dy modele: me rrota të pasme aktive të fuqizuara nga një motor 150 kW tërësisht elektrik deri në 541 km, sipas WLTP, ose si një automjet me all-wheel drive me motorë elektrikë të dyfishtë 141 kW që mundëson drejtimin në distanca deri në 497 km (WLTP). Versioni AWD është gjithashtu i disponueshëm si një version sportiv GT-line, i cili mund të shkojë nga 0-100 km/h për 5.3 sekonda dhe ka një shpejtësi maksimale prej 200 km/h.
EV9 ofron gjithashtu një nivel të lartë komoditeti gjatë pushimeve. Për shembull, versioni GT-line ka si standard sediljet “relaksuese” në rreshtin e parë. Këto mund të zhvendosen në një pozicion të rehatshëm të shtrirjes gjatë parkimit ose gjatë ndalesave të karikimit. EV9 disponohet si me shtatë ndenjëse ose me gjashtë ndenjëse me dy vende individuale në rreshtin e dytë. Ekziston një zgjedhje e sediljeve relaksuese, si ato në rreshtin e parë, ose sediljeve të kthyeshme që mund të kthehen 90 gradë drejt derës së hapur ose 180 gradë drejt pasagjerëve në rreshtin e tretë.
Modeli bazë me rrota të pasme ofron një gamë të plotë të shërbimeve standarde. Këtu përfshihen sediljet prej lëkure artificiale dyngjyrëshe, kontrolli automatik i klimës me tre zona, një derë e pasme e kontrolluar nga sensori, mbështetëset e pasme të palosshme, dorezat automatike të dyerve, funksioni V2L për të përdorur baterinë si burimi i energjisë, njohja e gjurmëve të gishtërinjve dhe çelësi dixhital i makinës. Gama standarde e asistencës përfshin Highway Driving Assist 2 me Lane Following Assist 2 (LFA 2), Forward Collision-Avoidance Assist 2 (FCA 2) me funksion rrotullimi dhe zbulimin e trafikut të kryqëzuar, dhe Smart Cruise Control. Për më tepër, linja GT përmban fenerët adaptues me dy LED, kamerën me pamje të gjithanshme Blind View Monitor (BVM), Asistencën për shmangien e përplasjeve në pika të verbëra (BCA) dhe Remote Smart Parking Assist 2 (RSPA 2), e cila është i disponueshëm si një përmirësim opsional për linjën bazë.